5/11 2010

Nu är vi hemma hos mig, mamma, P, L och A sitter och tittar på idol. ;P

Jag mr.love C och J har vart och badat på phb idag. först badade vi bara lungt sen tvålade vi in oss och hoppade i vattnet och hoppades kunna göra skum men det gick inge bra. ;P Nu är min hud alldeles kittlig för att den är så torr. 
Eftersom att jag har atopisk hud så är det inge bra då jag får torr hur för det är då jag får sår och infektioner...

Iaf så körde vi kurragömma där borta också i vattnet. också tappade jag mitt diadem och bad en random killa dyka i och ta upp det han gjorde det. :O ;P

nu ska jag gå och hålla resterande här hemma sällskap. ;P för i mitt rum hur man ändå bara tvn från vardagsrummet för mitt rum ligger vägg i vägg med det och det är en djäää*lskt tunn vägg kan jag säga. ;P

Pappas vovve Lola:
(tröööög hund, nedå hon är så söt så )

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback