7/11 2010

söndag, söndag, söndag oändliga söndag!! idag är det en mysdag även kallad söndag.
jag både älskar och hatar söndagar:
älskar - för att ingen förväntar sig att man ska göra något och man får bara ta det lungt om man vill.
hatar - det är dagen före allt det jobbiga ska börja igen skola, jobb och en massa andra grejer...

iaf mr.loves dator blev helt knäpp igår därför uppdaterade jag inget mer igår kväll. och idag vaknade jag sent och har bara tagit det lungt hela dagen och nu är jag hemma jag har vart med min "fru" ikväll också vi har fått pratat ikapp lite och då jag och hon har tid en helg så ska jag fara upp till henne till hennes lägenhet i boden.

Menmen nu ska jag ringa mr.love sen ska jag slå på "satc" möjligtvis "i love you philip morris" någon som vet om den är bra??
sen ska jag sova film.

PUSS O PALT D VA ALLT!!

älskling och jag:

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback