8/11 2010

Nu sitter jag åter igen i min säng med frusna lår.. *hurr* det är kallt ute här uppe i piteå.
Jag gick till ok och där köpte jag en daim en coca cola **** och en tidning (veckans NU!). ;P kände mig sugen på en skvallertidning, fast jag tittar mest på skorna och kläderna i tidningarna. ;P funderar på att göra ett collage med bilder ur tidningar men inte på personerna som är med i dem utan på deras kläder och skor. ;P

aja nu ska jag ligga kvar här i sängen möjligtvis gå på tossiletten för det behöver jag, man blir kissnödig då det är kallt. tihi. också ska jag slå igång dem två sista satc avsnitten på säsong 4 och sen ska jag slå på en film och försöka sova.
Jag sov bara 3 timmar natten till idag så hoppas att jag får sova något inatt.

Benjiboo, (fast nu är han kortklippt nu bilder kommer så fort jag orkar stoppa in i datorn). ;P

PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan har du någon fin bild du är lite extra stolt över? (:

Då kanske du har lust att delta i min tävling Veckans Bild? :D

Allt du behöver göra är att gå in på min blogg och följa instruktionerna så kanske du tar hem segern!

Ha det så bra! (:

2010-11-08 @ 22:39:22
URL: http://thedevilschild.blogg.se/

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback