31/10 2010

Nu sitter vi fortfarande hos C. Jag tog min sista tablett idag. YAAAAY!

Ikväll funderara jag på att äta ifrån hemkört med mr.love. :)
Vi måste dock hitta på något ikväll men vet seriöst inte vad... för pojksisarna sitter ju och spelar nästan hela tiden och jag har ju inget internet på min dator. så jag tittar bara på satc hela tiden.

menmen NÅGRA FÖRSLAG PÅ VAD VI SKA HITTA PÅ??

bild ifrån i sommras.

31/10 2010

Nu sitter vi hemma hos C med han och J. Vi var förbi hos pappa ett tag och jag satt och sorterade mynt bara för att jag tycker att det är kul.

Pojkisarna lanar och jag tittar bara på sex and the city.

menmen nu funderar vi på vars vi ska beställa hem mat ifrån. någon som vte när hemkört stänger??

PUSSPUSS

30/10 2010

jag vet inte varför , men det kan väll bero på att jag dricker i lagom mängd. Men jag blir inte bakis...
Men sen tycker jag att det är rätt åt dem som dricker alldeles för mycket att dem faktiskt blir bakis.

Iaf imorse då jag vaknade av att någon plingade som en tok på dörren så gick jag och öppnade för mr.love orkade inte då får jag svaret: huoamenta. Det var mr.loves mormor och morfar från finland som är här men dem far imorgon igen.

mr.love ligger fortfarande och sover. Vi kanske ska fara förbi min pappa ikväll om mr.love orkar annars kanske jag far själv dit ikväll. :)

menmen nu ska jag gå och ta mig något att äta.

PUSSELIPUSSELI

29/10 2010

Nu är vi hos mr.love vi ska dra ut på krogen jag är utklädd till hipphoppare och mr.love ska vara skotte eller kostymnisse. ;P

iaf sitter och småsmuttar på en redcat från finland nu sen blir det ut på statt. hoppas bara att man tar sig in det lär ju vara fullt med folk!!

29/10 2010

Håller på och möblerar om och städar samtidigt för jag städar alltid bäst då jag får en förändring i rummet. :)

Men jag kunde inte möblera som jag ville ha det för min garderob var för hög och sen då jag ändå fick sängen där jag ville ha den så blev det alldeles för trångt jag skulle typ aldrig kunna vara i mitt rum om jag hade haft den möbleringen. men mitt rum är så litet så en typ 19/20 kvadratmeters lägenhet skulle vara STOOR.

menmen så är det iaf.
Nu ska jag fortsätta att städa och sånt men då P kommer hem så ska jag gå igenom garderoben och alla mina skor. funderar på att ta kort på alla skor ställa upp dem och ta kort! :) men jag ska nog göra mig av med nå skor för jag har en massa skor som jag inte vill ha kvar! :D men det känns ändå dumt att kasta bort skor så jag lär ju ge bort dem eller sälja dem.. kanske inte får så mycket för dem så mest troligen blir det att ge bort till någon som jag känner.

PUSSPUSS

Jag saknar min C! :/

29/10 2010

WAAAYH!! studiebidrag idag. ska köpa ett par uggs för dem jag har, har gått sönder under foten det är skituggs dem jag har. ;P Hoppas att dem jag köper nu håller längre.

Nu ska jag ta och städa, inte för att jag orkar igentligen men måste om man ska kunna vara i mitt rums ka nog möblera om också försökagöra  så att rummet ser större ut.


Saknar Lucifer... :'(:'(:'( saknar Ellie också hoppas att hon kommer hem snart bara...

28/10 2010

imorgon kommer väll studiebidraget va eller?? måste veta för att jag vet inte riktigt vars min bankdosa är så jag måste leta reda på den...

"lite" dålig uppdate idag jag vet men har vart med mr.love och då blir det så. han kom hit när han slutat också såg vi på desperate sen orkade vi inte koka palt så det blev frasses, jag tycker dock inte om frasses deras hamburgare är alltid sega eller har sega bitar i sig och deras ost är inte så god heller och stripsen är mjuka... Max är godast.

sen då vi kom hem så tog vi det bara lungt ett tag sen följde jag med mamma dennis och oliver och hälsade på mormor och morfar. mamma och Oliver är tröga dem stack sig frivilligt på morfars sån dära grej för diabetes....

Sen då vi kom hem så tog jag en dusch med matrix silverschampoo..

Nu ska vi väll se någon film och ta det lungt sen blir det väll att sova inför sista dagen på praktik innan lov, sen blir det tillbaka på praktik då vi kommer tillbaka. :)

TJOSAN I TROSAN!!
"Bättre med en fågel i handen än tio i skogen."



28/10 2010

har ganska nyss kommit hem, slutade kring 1 men gick omkring i fabriken lite grand. ;p
Nu sitter jag och pratar med C,a och kanske ska och hälsa på henne i helgen hon fundrerar på att bli att bli blond hon också försöker övertala henne. :)

Nu ska jag se lite desperate tills oscar kommer. :)

PUSSPUSS

27/10 2010

Förut då jag sovit hos mr.love så har jag trott att jag vart rädd då jag har hört att det blåser mycket ute.

Men nu är jag seriöst rädd på riktigt blåsten låter som ett enda stort åskmoln som bara cirkulerar ovanför vårat hus och en orkan som ska slita upp taket.. JA på fullaste allvar just nu är jag rädd för vinden på riktigt!!!

27/10 2010

Min mamma planerar på att dra ut internet så god natt...


27/10 2010

FAN!! Jag har inge mer desperate och se hemma och avsnitten som går på tv nu.. måste man betela 19kr för att se på kanal5 play och jag kan inte göra ett mobilkonto försökte men det gick inte!!!!! ;(

27/10 2010

Kan ju säga att det var inte många bilder som jag blev nöjd med men jag sa ju att jag skulle lägga ut så då gör jag väll det, en bild från varje ombyte:

Alla kläder och skor är mina!!

C:






Har retuscherat lite med ljuset men det är allt!!


SÄG GÄRNA VAD NI TYCKER!

27/10 2010

Nu håller vi på att byta kläder mellan fotonni får se bilderna ikväll när vi när vi har gått igen dem. :)

Här är en av dem gamla bilderna för "modell"




27/10 2010

förresten in och kolla på emmas blogg hon säljer snygga lite halvflickiga designer. Men hon kan säkert göra kill designer också. :) IN OCH KOLLA DÅÅ!!

27/10 2010

Nu är jag hemma, jag är med min syster och vi ska ta en fotosession ikväll. :) om någon vill se bilderna efter så får ni väll gå in och titta ikväll. mr.love måste bara komma med kamerakabel och nå kläder och skoooor. :) <3 aja ska titta lite desperate och hänga med systeryster. ;)

26/10 2010

göd natt!


mamma <3

26/10 2010

tydligen så kan man bränna bort hår med silverschampoo.
NÅGON SOM VET LÄNGSTA TIDEN MAN KAN HA I?? Jag har fått veta 4 timmar sen någon timme då och då så fort man har tid!?

F*n alltså jag vill vara blond så mycket så att jag riskerar att tappahåret bränna sönder hårbotten förstöra mitt hår och sen nu så riskerar jag att bränna AV hår! Vad är det för fel på mig igentligen??

Jag vill inte vara som alla andra då alla färgade blondt så blev jag brunett sen då alla färgade brunt så färgade jag svart nu blir alla svart håriga då vill jag vara blondin, är det verkligen så fel på/av mig att inte vilja vara som alla andra?
Jag vill vara en sån som sticker ut ur mängden, jag är annorlunda.
Jag bantar inte,
jag är ingen "modebloggare",
jag gör inte som alla andra,
jag är eller vill inte vara som alla andra.
Är det verkligen så fel av mig??

Gammal brun hårfärg:

Svarthårig:

Blond:

Annan brunhårfärg:

Dubbel färg ( ljusbrun och svart ):

dubbel färg ( mörkbrun och svart )

Rödhårig (Det här är inte en bild från då jag var rödhårig men hade ingen annan)
Den här bilden är ifrån då jag avfärgade håret så därför säger jag att det är ingen riktig bild för jag hade inte håret så länge, men jag har varit rödhårig men alla dem bilderna är hos min pappa!:


Jag har haft andra fäger med men som sagt jag har mer bilder hos min fader.

Nu ska jag fortsätta titta på desperate sen ska jag gå och skölja ur silverschampoot. :)

PUSS O PALT DET VAR ALLT!!
Jag måste få tag i fler ordspråk.. -.-

26/10 2010

Nu har jag vart på ok, fick åka med mr.love och hans pappa dit men gick hem. :) dem skulle och övningsköra.

Nu är jag iaf hemma har silverschampoo i håret just nu, men ska köpa en till blondering imorgon till endast... Underhåret/topparna. Jag behöver bara någon som kan göra det på mig. det är ju bara lite gul här och där inte så mycket. men har lite oranget kvar i underhåret upptäckte jag nyss i spegeln... *argh*

menmen nu blir det desperate och onyttigheter för imorgon ska jag upp tidigt men kan ju fortfarande inte gå och lägga mig förrens 1 inatt eller någon mer natt några nätter framöver.. (jä*la pillerknaprande)


aja desperate nu då. ingen av dem säsongerna dock... säsong 6 är det jag tittar på. :) JAG ÄÄÄÄÄÄLSKAR SERIEN!!!!!!! Kan se den flera ggr om och om igen!! <3<3<3<3<3<3

26/10 2010

Ikväll blir det att ha i silverschampoo IGEN! i 4 TIMMAR!! så får vi väll hoppas på att det blir ännu ljusare.

Jag behöver hjälp!! Vet inte riktigt hur jag ska göra för att få håret ännu ljusare, jag har använt en massa blonderingar och silverschampoo men vill inte lägga ut huuuuuur mycket som helst, jag har hört  att man kan använda citron i håret. NÅGON SOM TESTAT OM DET FUNKAR????

Nu ska jag iaf bara ta det lungt här är en bild på mig i mitt nuvarande guldblandat blonda hår!!


Här är en bild från då jag fixade mina naglar i somras. :)
Vill ha tillbaka mina naglar igen.. :(


PÖSS Å KNÖLL MITT HJÄRTEGÖLL!!

26/10 2010

Nu sitter jag i tlf med transpotrstyrelsen... hmmm kul!!??

jag ska försöka ställa av min gamla moped.. det går ju skitbra or not!

ja vi ska väll äta middag snart någon gång också, amanda lagar någon konstig gryta så..

aja nu ska jag koncentrera mig på tlf!

25/10 2010

jag har sköljt ur silverschampoot och det syns ju inget än håret är förtfarande blött.. men jag kommer nog att bli tvungen att blondera en gång till, jag funderar iaf på att gå till en frisör och fråga hur jag ska göra och tala om att dem lurade mig på hm,.......

25/10 2010

Har silverschampoo just nu i håret och hoppas bara att det händer något mer nu då. :)

Det är många som säger att man kan he citron i håret för att bleka det men jag vet inte om jag vågar är det någon som testat??


25/10 2010

Hur många har fått lön idag?? ;P
inte jag iaf... :(

Jag har iaf idag vart på praktik första dagen ändå nice praktik plats, trevligt folk och trevligt ställe att vara på för man känner ju igen folk där. :) Och många känner igen mig också för den delen.

Men imorgon ska jag inte på min praktikplats för imorgon ska jag och titta på luleå tekniska universitetet och se vad det igentligen är.

Nu ska jag typ se ett avsnitt från desperate och sen ska jag städa då mr.love far och övningskör. :D

EN PUSS OCH PANNKAKA BLIR MAN ALDRIG FÖR GAMMAL FÖR!

24/10 2010

NU är jag hemma jag har vart och M och N och jag har vart i stan och träffat D.

Jag och D åt pizza på blå ängeln sen gick vi på shelleven ( gamla shell nya 7eleven ) och där köpte jag en dricka min favorit såklart av fantorna, (wildberrys) också köpte jag smspåfyllning till mobilen.

Sen gick jag till tio till tolv och dem hade bara en bingolott kvar och det var nummer 0 och den vann jag ju såklart ingenting på det var ju fel siffra.

Nu ska jag stoppa in lite bilder i datorn och sen blire att se på desperate och vara uppe till 1 så hinner väll kanske lägga ut någon bild innan jag går och lägger mig. :)

p.s imorgon börjar min praktik.

BYEBYE BITCHES!!

DET DÄR ÄR VILL HA SKOR!!!!
förresten så köpte jag ett par skor i veckan och då studiebidraget kommer så ska jag köpa nya "uggs". ;P

24/10 2010

Nu är vi vakna eller jag är vaken och har fixat till mig och sånt. håret är inte helt blondt det är som guldblondt i det undre håret medans det övre håret är blondt. och högst upp är håret som jag ville ha det, menmen så kan det bli ibland, jag ska användA silverschampoo i några dagar eller några gånger så får vi se sen om jag möjligtvis behöver en till blekning till det undre håret endast.

men nu ska jag gå och tjata på mamma om att hon ska skjutsa mig in till stan för jag ska träffa D. Sen ikväll så blir det att spela bingolotto.

PUSSPUSS

23/10 2010

Nu har jag mer blekning i håret...
och gör även slingor på lillasyster för det blev över lite färg..

23/10 2010

Nu är första klar för idag, och så fort M kommer tillbaka så ska vi köra andra sen blir det silver schampooooooooooo i määngder. :)

PUSSIS

23/10 2010

Nu är jag hemma hos N och M min syster yster C är här också, jag ska fortsätta med håret först ska M äta klart sen ska vi börja med mitt hår så jag kan bli blond på riktigt.

Nu är jag ju inte helt blond. :/

PUSS OCH KNULL MITT HJÄRTEGULL!!

23/10 2010

Vi vaknade för  ett bra tag sen nu och nu när håret är helt torrt så kan man se att i topparna är det lite oranget håret men på huvudet är det blondt.

menmen kring tre så bär det av in till stan i mössa och köpa mer blondering sen har jag ju silver schampoo hemma hos N så idag ska vi fan bli klara. :D

PUSSPUSS
HÅRET SER DOCK MÖRKARE UT PÅ KORT ÄN VAD DET IGENTLIGEN ÄR....

23/10 2010

Min desperate box har kommit har hunnit se 4 avsnitt än så länge. :D

men jag hatar TRYGGHANSA dem kan ju bara dra åt helvete!! jag hade inte fått min post i tid... alltså inte före den 12/10 och när jag tog in posten den 18/10 så står det att förfallodagen på en räkning är den 12...... snacka om att jag blev sur så jag ringde dit och då säger dem fast att räkningen var på 533kr så säger dem att ajgs ka betala 2058 kronor så förfan ANVÄND INTE TRYGGHANSA!!!!!!

Nu iallafall så har jag och N startat något. :) Jag håller på och blonderar mig ska göra klart imorgon och bara hoppas att håret inte faller av idag är jag nu mörkblond ifrån nästan svart hår. :) så det har ändå gått ganska så bra nu..

menmen nu ska jag och mr.love gå och lägga oss. :D

PUSS OCH KNULL HJÄRTEGULL!! :D

jag och N för ett tag sen. :D

DEM HAR TAGIT TILLBAKA MIN ÄLSKADE FANTA WILDBERRYS!!!!!!!!!

20/10 2010

JAG VILL HA MIN DESPERATE BOX så  skickades den  NUUUUUUU!!!!! Den skickades den 18 så den borde komma nu, igentligen så kommer den inte ut förrens nu, men dem skickade den två dagar tidigare till mig.. ;P för att jag beställde den för flera månader sen. :)

19/10 2010

Nu är vi hemma hos mr.love vi har vart på skolan idag och då vi slutat så for vi först hem till mig och hämtade datorn och lite sånt sen bar det av hem till mr.love där vi möttes utav hans kusin, moster och mormor alla är finskar. ;P Hans moster kan dock svenska men inte han 9åriga kusin som försöker prata med mig hela tiden. :D Hans kusin har fyllt år så vi ska väll fira han nu sen blir det att gå ut på promenad för mig och mr.love för att jobba bort allt överflödigt som börjar sätta isg lite här och där. :)

Menmen nu ska vi fika sen blire prommis som sagt! ;)

TJABBA BRABBA!!! :D

18/10 2010

Känner att det var väldigt längesen jag skrev nå här.... Dags att skriva nå kanske.

jag har ju varit "ovänn" eller inte särskilt bra med min vän sen i januari då jag flyttade hem till min mamma. Men nu pratar jag och han igen och vi får väll se vart det leder och hoppas på det bästa. :D än så länge ser det bar ut för oss båda.

Jag ska fara och hälsa på honom imorgon. :)

Just nu sitter jag och lyssnar på bra gammal musik:


Här är lite bilder för att det var länge sen det med:
Min älskade kisse Lucifer har flyttat. :'(:'( Och min älskade Ellie har sprungit bort för att hon blev less på Lucifer jag hoppas verkligen att hon kommer tillbaka nu då Lucifer har flyttat....


Här är lite bilder på mig från i somras och nu i höst. :) Orkar dock inte beskära bilderna.. eller göra nått med dem...
kan säga att jag har inte gjort något med mitt hår på bilderna jag har bara ibland lockigt och ibland rakt. ;P



Nåja nu ska jag städa rummet.
TJOSAN I TROSAN!!


RSS 2.0