23/10 2010

Min desperate box har kommit har hunnit se 4 avsnitt än så länge. :D

men jag hatar TRYGGHANSA dem kan ju bara dra åt helvete!! jag hade inte fått min post i tid... alltså inte före den 12/10 och när jag tog in posten den 18/10 så står det att förfallodagen på en räkning är den 12...... snacka om att jag blev sur så jag ringde dit och då säger dem fast att räkningen var på 533kr så säger dem att ajgs ka betala 2058 kronor så förfan ANVÄND INTE TRYGGHANSA!!!!!!

Nu iallafall så har jag och N startat något. :) Jag håller på och blonderar mig ska göra klart imorgon och bara hoppas att håret inte faller av idag är jag nu mörkblond ifrån nästan svart hår. :) så det har ändå gått ganska så bra nu..

menmen nu ska jag och mr.love gå och lägga oss. :D

PUSS OCH KNULL HJÄRTEGULL!! :D

jag och N för ett tag sen. :D

DEM HAR TAGIT TILLBAKA MIN ÄLSKADE FANTA WILDBERRYS!!!!!!!!!

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback