24/10 2010

NU är jag hemma jag har vart och M och N och jag har vart i stan och träffat D.

Jag och D åt pizza på blå ängeln sen gick vi på shelleven ( gamla shell nya 7eleven ) och där köpte jag en dricka min favorit såklart av fantorna, (wildberrys) också köpte jag smspåfyllning till mobilen.

Sen gick jag till tio till tolv och dem hade bara en bingolott kvar och det var nummer 0 och den vann jag ju såklart ingenting på det var ju fel siffra.

Nu ska jag stoppa in lite bilder i datorn och sen blire att se på desperate och vara uppe till 1 så hinner väll kanske lägga ut någon bild innan jag går och lägger mig. :)

p.s imorgon börjar min praktik.

BYEBYE BITCHES!!

DET DÄR ÄR VILL HA SKOR!!!!
förresten så köpte jag ett par skor i veckan och då studiebidraget kommer så ska jag köpa nya "uggs". ;P

Kommentarer
Postat av: Romina

hej, vill du vara med i veckans blogg, anmäl dig då på min blogg=).

http://romiinap.blogg.se/2010/october/vill-du-bli-veckans-blogg.html#comment

2010-10-24 @ 23:01:36
URL: http://romiinap.blogg.se/
Postat av: michaela

galet coola skor! vart går de att få tag i dem?

2010-10-27 @ 19:20:15
URL: http://minzy.se

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback