25/10 2010

Hur många har fått lön idag?? ;P
inte jag iaf... :(

Jag har iaf idag vart på praktik första dagen ändå nice praktik plats, trevligt folk och trevligt ställe att vara på för man känner ju igen folk där. :) Och många känner igen mig också för den delen.

Men imorgon ska jag inte på min praktikplats för imorgon ska jag och titta på luleå tekniska universitetet och se vad det igentligen är.

Nu ska jag typ se ett avsnitt från desperate och sen ska jag städa då mr.love far och övningskör. :D

EN PUSS OCH PANNKAKA BLIR MAN ALDRIG FÖR GAMMAL FÖR!

Kommentarer
Postat av: mukta

så fin blogg du har! ska vi följa varandra på bloglovin? i så fall lägger jag till dig när du har laggt till mig om du vill:) <3

2010-10-25 @ 19:12:33
URL: http://muktas.blogg.se/

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback