26/10 2010

Nu har jag vart på ok, fick åka med mr.love och hans pappa dit men gick hem. :) dem skulle och övningsköra.

Nu är jag iaf hemma har silverschampoo i håret just nu, men ska köpa en till blondering imorgon till endast... Underhåret/topparna. Jag behöver bara någon som kan göra det på mig. det är ju bara lite gul här och där inte så mycket. men har lite oranget kvar i underhåret upptäckte jag nyss i spegeln... *argh*

menmen nu blir det desperate och onyttigheter för imorgon ska jag upp tidigt men kan ju fortfarande inte gå och lägga mig förrens 1 inatt eller någon mer natt några nätter framöver.. (jä*la pillerknaprande)


aja desperate nu då. ingen av dem säsongerna dock... säsong 6 är det jag tittar på. :) JAG ÄÄÄÄÄÄLSKAR SERIEN!!!!!!! Kan se den flera ggr om och om igen!! <3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: liindblaads

Från Laholm :P längst ner i halland ^^

2010-10-26 @ 22:32:34
URL: http://liindblaads.se
Postat av: johanna -

hej, haft en bra dag? :)



passa på att besöka min blogg och kanske t.o.m

anmäla dig till ''dagens blogg''?

vinnaren får en länkning!

2010-10-26 @ 22:33:33
URL: http://johaannaahlstraand.blogg.se/

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback