29/10 2010

Håller på och möblerar om och städar samtidigt för jag städar alltid bäst då jag får en förändring i rummet. :)

Men jag kunde inte möblera som jag ville ha det för min garderob var för hög och sen då jag ändå fick sängen där jag ville ha den så blev det alldeles för trångt jag skulle typ aldrig kunna vara i mitt rum om jag hade haft den möbleringen. men mitt rum är så litet så en typ 19/20 kvadratmeters lägenhet skulle vara STOOR.

menmen så är det iaf.
Nu ska jag fortsätta att städa och sånt men då P kommer hem så ska jag gå igenom garderoben och alla mina skor. funderar på att ta kort på alla skor ställa upp dem och ta kort! :) men jag ska nog göra mig av med nå skor för jag har en massa skor som jag inte vill ha kvar! :D men det känns ändå dumt att kasta bort skor så jag lär ju ge bort dem eller sälja dem.. kanske inte får så mycket för dem så mest troligen blir det att ge bort till någon som jag känner.

PUSSPUSS

Jag saknar min C! :/

Kommentarer
Postat av: Den gamla

Du kan ju sälja lite skor på Tradera, jag kan hjälpa dig om du vill

2010-10-29 @ 13:41:59
Postat av: CmonEbba

uffa, säg inte så! Nej men det vet jag att jag inte är, har haft mens och skyddat sex. Så skulle jag vara gravid nu så skulle jag varit i.. 6 månaden och det tror jag inte, hehe.

Mjo.. fan vad störande i så fall.

2010-10-29 @ 15:28:42
URL: http://cmonebba.blogg.se/
Postat av: c

Men huvva , vars kommer den där bilden ifårn? ;O

2010-10-31 @ 17:10:00

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback