30/10 2010

jag vet inte varför , men det kan väll bero på att jag dricker i lagom mängd. Men jag blir inte bakis...
Men sen tycker jag att det är rätt åt dem som dricker alldeles för mycket att dem faktiskt blir bakis.

Iaf imorse då jag vaknade av att någon plingade som en tok på dörren så gick jag och öppnade för mr.love orkade inte då får jag svaret: huoamenta. Det var mr.loves mormor och morfar från finland som är här men dem far imorgon igen.

mr.love ligger fortfarande och sover. Vi kanske ska fara förbi min pappa ikväll om mr.love orkar annars kanske jag far själv dit ikväll. :)

menmen nu ska jag gå och ta mig något att äta.

PUSSELIPUSSELI

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback