23/9 2010 - SÅ JÄVLA LESS!!

FAN ALLA KAN DRA ÅT HELVETE JUST NU!! Jag vill flytta orkar inte bo kvar här nå mer.. har minsta rummet i huset är äldst av alla syskon.. mammas man antingen retas fastän han vet att jag blir förbannad för att han beter sig som en jävla 3 åring.. fastän han är typ 40, och om han inte retas så klagar han och bara säger att han redan hade flyttat ut då han var 18 år.. jaha men fine nu då när jag fått en lägenhet och vill flytta ut jag och mr.love kommer ha pengar för att kunna betala den.. Nej då mamma hade bara sagt att om jag hittade en lägenhet under 2000 så skulle hon hjälpa mig men nu när jag hittat en då ska man ångra sig.. sen bor vi seriöst 9 personer i ett hus med 5 sovrum!!!! SERIÖST!!!

Jag orkar inte, sen får jag varken ha mitt rum eller mina saker ifred.. så fort jag är borta så är det någon som sover i mitt rum eller tar av mina saker! UTAN ATT ENS FRÅGA!! Om man frågar först så skulle jag inte bry mig men om jag far bort och då jag kommer hem så ligger min madrass från sängen på golvet det ligger kläder och filtar i mitt rum då är det FAN inte okej!! Och ja nu skriver jag ut denna för jag DJÄVULSKT LESS ARG OCH RENT AV FÖRBANNAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Säg va fan ni vill.. men då ni prövat bo i denna familjen och nu pratar jag inta bara här nu pratar överhuvud taget om min familj sen flera år tillbaka så då kommer ni inse att ni lever i ett paradis!!

Kommentarer
Postat av: Den gamla

Jag har full förståelse för at du vill flytta, det ville jag också när jag var 18 år.

Man måste kunna försörja sig när man flyttar hemifrån och det är lite svårt på bara studiebidrag,det inser säkert du också.

Din familj är inte värre än någon annan familj,däremot så älskar de dig som du är och vill inte att ditt liv ska börja med en ekonomisk katastrof

Kram på dig

2010-09-23 @ 21:52:23
Postat av: joho

ja men då drar vi alla åt helvete och så står du kvar där ensam utan pengar och stöd.

2010-09-25 @ 05:33:02

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback