5/9 2010

Har du ingen att prata med? Och du vill inte vända dig till ungdomspsykolog, bris eller liknande. Du vill prata med någon närmare din egen ålder!
från och med nu finns jag... Om du vill ha någon att prata med över telefon, mail eller helt enkelt vill träffas. så maila mig eller släng en kommentar här på bloggen.
Från och med idag så blir jag kontakbar för all sorts prat som folk vill ha.
Om du vill prata genom telefon så skicka ett mail till : [email protected]
skriv "prat" eller något liknande med ditt nummer vilket nummer du vill som jag kan höra av mig till.
Jag är kontaktbar så gott som dygnet runt på mina hål och raster i skolan så kollar jag hädanefter både mail, facebook och bloggen.

Varför gör jag detta?? Jag vill börja hjälpa människor, oavsett om jag känner dem eller inte, och inget som du vill prata om är dumt. du kanske bara vill berätta för någon vad du gjort under dagen, det spelar ingen roll.. Jag finns här för alla och om vad som helst!!

Så maila: [email protected] Skriv "prat" eller liknande och om du vill prata via telefon så kan du skriva ditt nummer!!

JAG FINNS HÄR FÖR ALLA GLÖM INTE DET!!

Kommentarer
Postat av: Desiree

Gud vilken god gärning du gör!!! Det borde finnas fler som du! :) Kram på dej /D

2010-09-16 @ 14:46:30
URL: http://desireeee.blogg.se/

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback