...

Sitter och sjunger till "millow - you dont know" just nu och väntar på att Alle och Crille ska komma och hämta oss tydligen ska vi till max i stan. :)

ÄLskling duschade på typ 1,5 minuter. ;P :O han brukar aldrig duscha så fort när han säger att han ska duscha snabbt. ;P

aja nu ska jag gå och pussa på han innan vi ska fara ut. :D

Älskling i finland. :)


bara för att..

Jag satt nu och kollade igenom mina gammla inlägg på denna bloggen, tur jag inte tagit bort den för jag saknar endå den. den är ju mycket roligare än den jag har nu. :) -.-

men bloggar inte så mycket längre varken på denna eller den andra för jag har inte haft så mycket tid.
Snart tar jag studenten också och det gör ju inte precis att jag har mer tid för tillfället. ;P

aja bajbaj have fun, one day it WILL end! :D


RSS 2.0