1/4 2010

Jag tror att jag ska göra en kategori som heter finlandia så kan ni titta där ifall ni inte hittar något som ni vill läsa.
Jag köpte iallafall på alko 1 flaska LOL och 1 flaska royal salmiak, royal salmiak smakade lakrits godis.. :) haha gott.
och LOL var också god. har bara smakat på det för att veta hur det smakade och det smakade som vuxenvälling och det tycker jag inte om.....
mr.love & hans bror har ätit makaronivälling det är något finskt som jag inte tycker om imorgon ska jag fara på affären och köpa panteri x2 och en burk med majskolvar så kan jag äta det imorgon kväll då dem äter makaronivälling. :P

Nu har vi iallafall bäddat upp där vi ska sova tur jag har med min dator så vi kan se film när vi ska sova.
HUR MÅNGA AV ER SER PÅ FILM NÄR NI SKA SOVA??
Många säger att jag måste vänja av mig med det, men det har som fastnat och så farligt är det väll inte att somna till en film!?
jaja vi väntar nu på att mr.loves moster med familj ska komma hit, hans lilla kusin tuomas har klängt på mig förut då jag träffat han så vi får se hur det går nu, :P
lägger in en bild på han imorgon han är så söt!
men nu ska vi väll sitta och bara prata.
GOD NATT, PUSSPUSS

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback