14/4 2010

För ca tre dagar sen så satt dennis och spelade ett spel som hette safari kingdom så då började jag också att spela det, han sa att jag skulle aldrig dra honom och har var ju redan kanske level 3 eller något sånt så då sa jag att jag kunde och nu är jag level 6 och han är level 5 så nu ska jag "mobba" honom för det, om ni är sugna så lägg gärna till mig på facebook och lägg till mig på safari kingdom. :) mitt namn finns i bilden! första gången jag ger ut namnet och det är nu!: jag heter Kimberly så sök på det också tittar ni efter den där bilden så har ni hittat mig. :)
( men kom ihåg för att ni vet mitt namn så betyder inte det att ni vet vem jag är)
TIHI.





PUSSPUSS

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback