19/4 2010

hallåjhallåj, nu är vi tillbaka i arvidsjaur nu är det sista veckan sen blir det att få vara hemma vara med vänner och dem man älskar. :)
ioförsig varför skulle man vara med dem man inte älskar? :p haha

vi har vart på frasses och ätit för att vi hann inte äta här på hotellet efter som att vi kom hit typ 40 minuter försent.
jaja men nu ser vi på vänner sen ska vi nog se på film köpte fyra, eller ja sex filmer på coop.
jag köpte följande filmer:
guess who
smekmånaden
tre systrar och en mamma "beacuse i said so"
wedding planer
the heartbreak kid
prinsen & jag

Dem köpte jag men nu ska jag fortsätta se på tv. :)
PUSSPUSS

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback