22/4 2010

Nu har jag en och en halvtimmes rast jag börjar kvällspasset klockan fyra. jag sitter på rummet nu och kan säga att det har inte vart så värst mycket gäster idag, men det var stopp i avloppet i diskrummet nu i slutet när vi städade, skönt endå att få sitta ett tag visst nog kan jag sitta fram och tillbaka lite då jag jobbar men inte äre så att jag sitter hela tiden.
Men jag känner att jag går mycket, gissa hur jag känner det?? :P
ja fotlukten är inte den härligaste.
men nu ska jag se lite tv och sen bara fortsätta vila fötterna när jag har tid. :P hoppas på att det inte är så mycket gäster ikväll...
PUSSPUSS

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback