2/4 2010

Just nu sitter både jag och emil, tuomas och mr.love i rummet där emil sover och har tråkigt, jag ska gå ut och ta kort på renköttet som hänger ute och torkar sen. :)
det är sååå gott med torkat renkött, visst har jag nämnt att jag älskar det.
Har även en grupp på facebook som heter "vi som älskar torkaT renkött!".
Nu snart ska vi nog gå ut för det börjar bli mörkt.
jag har ätit majskolvar vi får se om jag äter mer sen ikväll eller om det blir imorgon.
men mer bilder på renarna kommer sen + torkat renkött..
PUSSPUSS
Jag idag!


Kommentarer
Postat av: madde

Hej !

Fin blogg du har :D Kom gärna och besök min blogg & rösta på min bikini :D Ha en bra dag ! ;)

2010-04-02 @ 22:16:00
URL: http://gronaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

ofc!:D

de är så jääävla gott med renkött, vi verkar ha 2 saker gemensam iallafall! desperatehousewives + torkat renkött, fifan va gött ;)

2010-04-02 @ 23:13:20
URL: http://nnathaliesvonni.blogg.se/

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback