1/12 2010 - slutet!

Snart är detta år slut det också, just då man börjar vänja sig vid att skriva det nya året rätt på papper och allt så är det dags för ett nytt år och vänja sig in med det. :)

men vi som är födda på 90 talet eller tidigare har ju vart med om en massa saker:

vi var med då det kom ett nytt millenuim
vi har vart med om 01-01-01, 02-02-02 ja också vidare ni fattar. ;P detta händer bara vart tusionde år.
och säkert att vi vart med om en massa mer tex alla bra julkalendrar som inte finns längre. ;P

jaja nu ska jag och mr.love se på en film också väntar jag på "mysteriet på greveholm" också ska jag se den för att alla julkalendrar nu suger!!!!!

PUSS O PALT DET VAR ALLT!

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback