PITEASFLICKA SÄGER TILL OM KISSIE



Alltså Kissie, Kissie, Kissie!
Jag läser hennes blogg lite då och då. Men jag kan inte förstå varför folk skämms över att läsa bloggen. Alltså hon låtsas ju bara vara dum, annars hade hon ju aldrig tagit sig sådär långt, vad är det folk skämms över. hon säger själv att hon vill inte vara en förebild, ändå klagar alla på att hon är en förebild och grejer. men klarar man sig så där högt upp i karriärstegen som hon gjort så inte tror jag att jag hade velat vara en förebild heller.

Varför ska man måste ändra på sig för att alla andra säger det`? Varför ska man ändra på sin livsstil för att man är känd?

Alltså folk tror att alla ser upp till kissie inte gör då jag det.. men dem som gör det nog är det väll ändå bättre å se upp till Kissie och typ operera sig, hata rökning och supa hela tiden. än att man gör som lindsey lohan eller britney spears, knarka sönder sig, supa röka knulla runt, och operara sig hela tiden, få nervsammanbrott och vara olagliga!?

ja tyck vad ni vad ni vill, man JAG tycker då att om man ser på det så så är det då bättre att se upp till Kissie än hollywood kändisarna...

VAD TYCKER DU?`???


'

ELLER:



Kommentarer
Postat av: Jacqline

Jag tycker inte att det är något som helst fel på kissie. Hade inte hon stuckit ut ur mängden så hade någon annan gjort det..

2010-12-05 @ 16:36:43
URL: http://jacqlinee.blogg.se/

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback