21/2 2010

jag mr.love och hans mamma var ju i stan och eftersom att gina tricot inte hade öppet idag så blev det ingen tröja.

NÅGON SOM VET OM DEM HAR GINA TRICOT I ARVIDSJAUR??

Jag köpte iallafall en klocka på Ur & Penn ingen bild nu för jag sitter vid mamma´s dator bild kan jag nog lägga in imorgon då jag är framme i arvidsjaur.
Nu ska vi packa färdigt sen ska jag och mr.love duscha sen blir det väll att äta middag vet inte om det blir middag på frasses eller om det blir hemma, det beror på vad det blir för mat här hemma.



Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback