22/2 2010

Sitter på skolan nu och idag åker vi det känns lite spännande men är fortfarande nervös inför alla frågor som vi måste ställa till dem där borta. Men kul ska det bli, jag och mr.love kommer att kliva på bussen på sjukhuset.
sen ska vi sitta i den bussen i två timmar. *suck* jobbigt.

Jag hoppas verkligen att dem är trevliga och snälla där borta. Tyvärr så kan det bli så att jag missar då vår katt ska få kattungar eftersom att vi är i arvidsjaur menmen mamma lovade att skicka en bild om hon får dem.

Nu ska jag fortsätta jobba här på lektionen.
Här är en bild som jag tagit.



Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback