23/2 2010

Det gick inte att ta kort på poolen nu därför att den öppnar 17 och stänger 22 så jag hinner inte ta något kort på poolen varken idag eller imorgon utan jag måste nog göra det på torsdag.

Men jag har tagit kort på en del av lobbyn och utan för restaurangen.


Lobbyn.

Utan för restaurangen.

Det är väldigt stort inne i restaurangen också märkte jag och mr.love igår då vi gick omkring och tittade lite grand.

Men nu ska jag se på tv för sen skulle vi nog gå in till "stan" eller vad man nu ska kalla det.


Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback