23/2 2010

SH*T vad jag är uppe tidigt nu mr.love ligger fortfarande och sover och jag har varit till receptionen och köpt en sprite för är förb***t trött. Vi somnade ändå tidigt igår vi såg på första avsnittet av scrubs sen började vi se på andra och då reklamen var mellan första och andra så somnade mr.love och sen somnade jag då det började.

Nu ska jag nog gå och ta kort på poolen så ni får se den och eftersom att jag är på ett hotell och det är kallt ute så självklart är det en inne pool för er som inte fattat det.

Jag funderar på att gå i duschen efter att jag vart och tagit kort eftersom att jag vill ju lukta gott sen då jag ska jobba. Det är ändå lite nervöst för det är ju första gången nu som jag ska servera utanför skolan.

Nu ska jag gå till poolen!

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback