10/7 2010

Nu sitter jag hemma i sängen med lucifer sovandes omsvept i täcke.
Jag ska så fort det slutat regna och jag sett något avsnitt av desperate housewifes så ska jag köra hem till mr.love. har inte träffat han på en vecka typ så det ska bli kul att träffa han igen, varför jag inte for till honom i förgår är för att han var sjuk då han kom hem så jag ville inte bli smittad med tanke på att jag jobbade igår. Men idag och imorgon är jag ledig.

Nu ska jag se på Dhs. :)

I KNOW YOU LOVE ME!PUSSPUSS

Gammal bild på mig och mr.love den 20e juni 2008. :)

Kommentarer
Postat av: elvira stehn

Hejsan! Jag har blivit vald till en av finalisterna i veckans blogg. Jag skulle bli superglad om du röstade på mig här: http://snoocxz.blogg.se/2010/july/utkast-juli-9-2010.html kommentera med ''4'' eller ''nummer4'' inlägget, så har du röstat om mig. Alla som har röstat blir sedan länkade på min blogg, tack på förhand :)

2010-07-10 @ 17:04:36
URL: http://elvirast.blogg.se/
Postat av: alexandra

Jätte fin blogg! Följa varandra på bloglovin? :)

2010-07-10 @ 17:52:59
URL: http://kisskill.blogg.se/

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback