25/7 2010

Nu är jag hemma igen, vi for förbi hso P mamma för att hans två syskon hade fyllt år och hans äldre brors fru. :)
Så först for vi på ica och då köpte jag noblesse chocklad och en tidning. ;)
sen for vi vidare. :)

Nu är vi hemma igen och jag försöker få tag på mr.love men han jobbar så han kan nog inte svara, men jag ska se klart på "american virgin". filmen är helt sjuk. har ni inte sett den och inte har något emot nakenhet så se den!

Sen då filmen är slut så ska jag sätta mig och läsa tidningen och äta marabou noblesse chocklad. ;D

TJILLEVIPPEN!! ;)

Kommentarer
Postat av: Zoofie

Den patetiska bloggen igen!

2010-07-25 @ 19:49:17
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: Zoofie

Givetvis så kan jag det! men du vill ha sex med din mamma!

2010-07-25 @ 21:23:04
URL: http://zoofie.devote.se

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback