27/7 2010

svar till :
gegge om 26/7 2010:
Var inte du själv där på praktik???
Och är det så klevert att kritisera nåt man snålbor på när ens pojkvän jobbar där???

Man kan ju undra varför du inte fick jobb där men din boy då du skriver så.
elle????

Svar: Jag hade kunnat bo i stugan som mr.love's mamma och Åsa hade, men mr.love ville att jag skulle vara där på hotellet med honom så jag "snålbodde" inte där. Ja jag var på praktik där och min handlerade som jag hade verkade tro att man skulle kunna allt första praktiken utanför restaurangen som vi har på skolan. Maten på hotellet är jätte god och det var endast gällande mat jag hade praktik där... Jag har inte varit där av någon annan anledning än att lära mig på min praktik, och sen att ajg var där nu var ju för att mr.love ville att jag skulle följa med hans mamma och Åsa dit upp så jag gjorde det.
Sen det med Jobb har du ingen anning om...

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback