14/6 2010

Idag är det min och mr.loves månads dag. idag har vi varit tillsammans i 2 år och 4 månader. så om två månader har vi varit förlovade i två år.
Men han är ju i arvidjsuar nu så nu måste jag sakna han i några dagar. :(

Jag sitter då i mitt rum nu råkade sova lite länge idag men då jag klev upp så var jag tvungen gå ut och sitta för didrik och kevin skulle bada,. det är min lillebror hans kompis.
dem tyckte det var kallt i poolen, men jag tror att det var luften som var kall för jag tyckte det var kallt ute.

aja nu ska jag snart ta något att äta.

PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Killenmedstil

söt blogg. allt bra ?

2010-06-14 @ 15:26:29
URL: http://killenmedstil.blogg.se/

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback