21/6 2010

sorry för ingen update idag, var först hos carro imorse för jag sov hos henne, sen for jag till Mari. Vi hade tänkt se på bio men det blev inte, sen for vi in till stan och köpte lite onyttigheter och jag köpte en hårspray som luktar gott. :) en grymt stor flaska. sen for vi vidare till bio3an och fixade en grejsimojs.

Sen vidare mot sunes och pratade med min käre bror. Sen for vi hem till  Mari igen också åt vi middag, det var gott. :)

Vi satt vid datorn sen gick vi och gungade på solanderskolan, sen gick vi och hälsade på min kusin, hemma hos han var min mosters hund kola hon är så sööt. :P

då vi kom hem så la vi oss och tittade på "one three hill".

Nu äre dags att sova.
I KNOW YOU LOVE ME! PUSSPUSS
det var ganska bra väder idag endå. :)

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback