10/3 2010

jag vet att det är jätte jätte dålig uppdatering nu, men det är för att jag ligger och sover hela tiden för jag orkar knappt gå.
jag springer fram och tillbaka på toaletten och jag kan säga att det känns verkligen konstingt att vara sjuk och inte vara hemma, jag har inte "jobbat" något idag och kommer nog inte kunna göra det imorgon, har säkert typ 38-39 i feber. Mr.love kände och sa att jag hade feber men vi har ingen feber termometer men jag kallsvettas, fryser och sen svettas jag massor.
Mår verkligen inte bra. det känns som att jag ska hosta upp alla tarmar ur magen vilken sekund som helst.
Någon som har ett förslag på vad man kan göra??

Jag vet inte ens om jag kommer uppdatera mer idag eftersom att jag mår så dåligt.
"GOD NATT"

veckans blogg!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis du har blivit utvald till veckansblogg, nu ska du bara be dina vänner att rösta på dig.

2010-03-10 @ 16:30:02
URL: http://lifeofmemalin.blogg.se/

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback