5/3 2010 - VECKANS BLOGG ÄR ETT INLÄGG NER!!

Nu är jag vekan, och alla bäbisarna lever än, jag har nyss vart och släppt ut valparna och då smet dem, vi har som gångar på bakgården i snön, men då tog dem sig utanför bakgården... Så det måste väll täckas med snö där antar jag. Nu är mamma och P hem en sväng för dem har lunch, så dem ger valparna mat och lite sånt, min kusin Ma*** kommer hit snart och ska titta på valparna och bäbisarna lite grand. :D och prata med mig.

Jag måste säga att det känns lite grand som att jag har blivit mormor efter som att jag är "mamma" åt Ellie (katten).
Nu ska jag hoppa på mr.love så han vaknar sen ska jag gå och äta något, sen blir att gosa med bäbisar med Ma***.

SÖKER NI VECKANSBLOGG SÅ KLICKA PÅ KATEGORIN ELLER SCROLLA NER ETT INLÄGG. ANMÄLNINGAR SOM GÖRS PÅ DET HÄR INLÄGGET GILLS INTE!!


Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback