7/3 2010

Nu har jag duschat mr.love ska duscha sen då vi går upp och ska sova, men innan vi går upp så ska vi se klart på filmen. Vi har packat klart och jag fick låna ett par skor av miss som jag kan ha då jag är borta på praktiken. Det ska bli en rolig vecka eftersom at det kommer tydligen vara fuuult med folk på hotellet i veckan. :D
det här blir sist inlägget ikväll.
Du som vann veckansblogg om jag glömmer att länka dig så får du påminna mig:D
GOD NATT!

MÅSTE FRÅGA ER, ÄR DET NÅGON FRÅN SÖDRA SVERIGE ELLER NÅGON ANNANSTANS I SVERIGE SOM SKA BO PÅ LAPONIA HOTELL VECKA 10?? JAG UNDRAR EFTERSOM ATT VI JOBBAR DÄR, OM DET ÄR NÅGON BLOGGARE/BLOGGLÄSARE SOM VILL TRÄFFAS??

veckans blogg!!

Kommentarer
Postat av: simone

Hallå sötaste! Hoppas du fick en riiktigt fin helg! Solig måndag iallafall, det piggar upp :P

2010-03-08 @ 10:24:07
URL: http://fattybom.blogg.se/

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback