12/5 2010 - ROOLIGT ROOLIGT!

Jag mailade några om en ****sak här omdagen och har fått ett svar att dem gärna har med mig, säger inte än vad det är för då börjar det säkert gå en massa rykten och det ork jag seriöst inte. :)

Är iallafall hemma hos mr.love nu han är i duschen sen ska vi hem till mig och ikväll kanske vi ska vara med C & P. :)
och nej det är inte crille som är C...

VI hade nationella i matte idag hela våran klass klagade inklusive mig eftersom att del två fattade man nästan ingenting av så... det sög ju mina förhoppningar är att det är måga som inte klarat andra delen också måste dem göra något lättare, men det lär väll inte hända men man kan ju iallafall hoppas. se lite positivt i det negativa.

aja men nu ska jag leta reda på lite kläder åt min pojk.
PUSSPUSS

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback