14/11 2010

Är fortfarande hos C men har fått i mig lite sömn typ 4-5 timmar så lite har jag väll fått sova iaf. :)

Nu spelar pojkarna igen och dem har också fått sig lite sömn. Jag och J sitter väll bara och allmänt tittar runt på våra datorer och idag ska jag och mr.love hem. :)

Sen är det ju också farsdag så jag ska väll förbi ica och handla något åt pappa och sen ska jag försöka ta mig dit till han och om jag tar mig dit så kommer han att få sig en överaskning, kan dock inte skriva vad med tanke på att jag inte vet om han kollar min blogg eller inte. ;P

menmen nu ska jag se på satc. :D
PUSS O PALT, DET VA ALLT!

Pappa:

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback