30/11 2010 - "SPÖKEN"!!

Nu är det ju så, jag har sagt det en gång förut tror jag men jag säger det igen iaf. ;P att jag är med i ett "spökgäng" eller vad man nu ska säga. Och så fort vi kommer igång med att fara till dem ställena som är planerade så kommer jag att skaffa en kategori för det också kommer jag att skriva mer om det och även lägga in bilder självklart oredigerade, möjligtvis ljusa upp dem.eller ringa in där det är något. :)

måste bara säga att jag vill inte att folk dömmer, tror du inte på "andar" eller vad man ska kalla det så är det helt upp till dig, men döm inte mig för det.
jag är inte KORKAD likadant som ni som inte tror på det ni är inte heller korkade! allting med tro är upp till var och en så inga idiotiska kommentarer om detta tack!



Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback