28/10 2010

imorgon kommer väll studiebidraget va eller?? måste veta för att jag vet inte riktigt vars min bankdosa är så jag måste leta reda på den...

"lite" dålig uppdate idag jag vet men har vart med mr.love och då blir det så. han kom hit när han slutat också såg vi på desperate sen orkade vi inte koka palt så det blev frasses, jag tycker dock inte om frasses deras hamburgare är alltid sega eller har sega bitar i sig och deras ost är inte så god heller och stripsen är mjuka... Max är godast.

sen då vi kom hem så tog vi det bara lungt ett tag sen följde jag med mamma dennis och oliver och hälsade på mormor och morfar. mamma och Oliver är tröga dem stack sig frivilligt på morfars sån dära grej för diabetes....

Sen då vi kom hem så tog jag en dusch med matrix silverschampoo..

Nu ska vi väll se någon film och ta det lungt sen blir det väll att sova inför sista dagen på praktik innan lov, sen blir det tillbaka på praktik då vi kommer tillbaka. :)

TJOSAN I TROSAN!!
"Bättre med en fågel i handen än tio i skogen."



Kommentarer
Postat av: CmonEbba

Aah, jag knaprar p-piller. Det kanske är så att jag blivit en surfitta av dom? Utan att jag tänkt på det.. hah, creepy!

2010-10-28 @ 23:26:10
URL: http://cmonebba.blogg.se/
Postat av: CmonEbba

Men det kan det väl omöjligt vara? Jag har ju ätit dom i 5 år?

2010-10-29 @ 11:59:22
URL: http://cmonebba.blogg.se/

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback