28/9 2010

Kan ju tala om för er som ville veta.. det har vart en spännande helg i helgen. :)
Fredag vid middagstid så får vi frågan av några vänner om vi ville följa med ner till västerås bara sådär över helgen. ;P

Så på kvällen så for vi mot västerås vilket tog ungefär 12.5 timmar ner. och han som körde eftersom att det bara var en chaufför han sov inget på vägen ner så slutet av resan ner var inte så roligt. :)

Del två av denne historia fortsätter imorgon om jag kommer ihåg att blogga imorgon annars fortsätter den nästa gång jag är inne på bloggen, men måste verkligen börja skärpa mig med bloggningen så. :D

PUSSPUSS

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback