27/4 2010

idag på nationella provet så gjorde jag och crille tillsammans det gick bra vi båda fick G.
jag vet inte om jag talat om att jag köpt art nail, det är ett nagellack med en smal borste så man kan göra olika mönster med den igår hade jag tre prickar på naglarna och idag har jag haft tre ränder så vi får se vad det blir nästa gång, då blir det nog rutmönster. :P

jag kom ganska så nyss hem iallafall och jag kan inte lägga in bilder för kamerakabeln är hemma hos mr.love så han får lov att ta med en imorgon om jag inte ska dit och sova inatt men det tror jag inte men jag ska nog kanske dit ikväll iallafall och då kan jag ju hämta den, så ni kan få se min nya tröja och min nya parfym och kanske lite andra bilder. :p om filmer som jag och mina systrar håller på med vi är nu på våran 5e film och det är 4e året som vi gör det.
Jaja men nu ska jag gå och gosa med mina kattbäbisar medans dem fortfarande är kvar. :D
PUSSPUSS

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback