29/31 /5 -2010

Jag är hemma och ska sova snart, jag ser på "fools gold" Benji får ligga och mysa med mig i sängen. Jag har vart hos Linus ikväll. hade igentligen tänkt vara med rebecca men hade inte så mycket bensin i mopeden och studiebidraget har ju inte kommit än. eller ja nu har jag inte kollat sen klockan blev tolv, så nu borde det kanske ha kommit men hade inte fått det då jag skulle till rebecca så jag var med Linus, Dennis och Kajsa. VI hade väll kul då Kajsa Och Dennis hade farit så såg jag och Linus på en film. :)

nu ska vi sova jag och Benji älskade hund. <3<3<3
Han är så fin min älskade pojke.

28/5 2010


jag kommer inte att hålla tyst längre så här är vad jag fick höra igår av min far eller vad jag nu ska kalla honom sa till mig igår, "du är mitt livs största misstag någonsin, jag önskar att du aldrig ens hade exsisterat"...


den människan kommer aldrig mer att bli en del av mitt liv igen.

28/5 2010

Nu har jag jenna och mr.love vart på willys och köpt gott. Jag och mr.love ska äta hamburgare och bröd nu. :)
PUSSPUSS

27/5 2010

1. du kan inte bestämma över mig
2. Du är ingen del av mitt liv längre
3. Jag bestämmer själv ifall jag skriver en bok eller inte, ingen har sagt att det handlar om dig!!!!

Från det ena till det andra, nu ska jag och mamma dennis oscar och patrik grilla och ta det lugnt.

PUSSPUSS

26/5 2010

Nu är jag och mr.love hemma hos mig, vi har suttit vid datorn och jag har duschat. när vi skulle gå ut till bussen så såg vi då den for förbi, han ska nog ringa miss och be hon komma och hämta oss. jag är nu på sida 48 i min bok. kapitel 2.
kapitel ett avslutades med orden: God natt och hoppas att jag vaknar upp imorgon.
Jag hoppas att boken blir längre och bra, nu ska jag gå och pussa på mr.love.

PUSSPUSS

25/5 2010

Nu är jag och mr.love hemma vi har vart in till stan och varit med min syster, också var vi och tittade på Marvins minnesplats, det var världigt vackert och alla ni som saknar honom, my best whises till er.
jag minns inte hur man skriver det på svenska och vet inte om jag skrivit rätt nu på engelska men nu fick det bli så.
hoppas att det blir bra för er.

Nu ska jag och mr.love sova och jag ska skriva in min början av boken i datorn och spara det på usb minne.

PUSSPUSS GOD NATT

25/5 2010

Iadg har jag börjat på en bok, har skrivit 31 sidor.
Den kommer att handla om mig och vad jag tänker under dagarna plus vad jag gör. :)
vi får se hur lång den blir och hur länge jag orkar hålla på. men ni kan få ett stycke ur den:

"jag försöker att lyssna så mycket som jag bara kan fastän jag igentligen bara tänker på han. Han har infekterat mina tankar och jag kan inte få bort det. Det finns ingen antibiotika som kan få bort vad han sagt eller gjort. jag kände mig omänsklig, har inte använt smink på flera dagar. Vi har haft matematik och fått veta hur det gått på nationella, alla kom in i klassrummet och sa vad dem hade fått för poäng, jag uppfattade inte vad jag hade fått förräns lärarinan sa det igen. " det där var en bit ur boken som jag skriver. :)

nu ska jag iallafall försöka få tag på min syster för ska prata med henne, sen ska jag ringa och höra hur det gick med dennis har har slagit huvudet och har svimmat, mått dåligt och var trött så han är påväg till akuten...

PUSSPUSS

josse här!!!

Just nu sitter piteasflicka och Mr.Love hos mig, Mr.Love sitter och slår med en flaska på Carro och piteasflicka kollar vad dem lär ut på skolorna nu förtiden. Inge vettigt iaf, hihi.
Eller?
Ska då hursomhaver nog se desperate housewifes snart, och sen blir det sex and the city!!!

bild från igår, josses bild!
/Josse.....

24/5 2010

Hejhopp, jag har vart borta i helgen på crilles stuga så har inte haft möjlighet att blogga något, sen är jag inte så jätte sugen på att blgga just nu, det är kul att folk vill läsa, men varför dem vill läsa det är en annan sak som inte alltid gör en så sugen...

19/5 2010

NU är jag hemma hos mr.love vi ska fara och fiska med Crille & Jossan, kuligt vi fiskade igår också fick Crille upp en gädda så igår åt jag gädda för första gången, många säger att man inte kan äta gädda, men det smakade nästan som abborre fast lite segare bara. :P men det var gott.

Imorgon på vårat hål så ska jag och mr.love fara och hälsa på Catta det ska blir roligt. :) det var ett tag sen vi träffade henne.

Nu ska jag gå och byta till lite luftigare kläder.
PUSSPUSS

18/5 2010

NU är jag hemma har haft en bra dag iallafall, nu är det 29+ i solen här. :) detgrönskar och allt är bra snart blire sommarloc och skööööönt.
imorgon börjar jag skolan typ 10 så vi får se när jag kliver upp jag och mr.love ska snart fara hem till han och äta middag. men nu ska jag ut och hoppa studsmatta.
PUSSPUSS

16/5 2010

tja allihopa, vi hade en trevlig kväll igår jag har inte stoppat in bilderna i datorn så ni kan inte få se än.
Nu snart kommer dessire och hämtar mig så då ska vi på bilbingo vilket jag tror ska bli roligt för jag har aldrig vart på det förr. :)

aa men nu ska jag vara med mr.love innan vi far. <3
PUSSPUSS

15/5 2010

nu är jag hemma hos min fru hon ska äta först sen ska vi dricka lite aquatini måttlig mängd, sen blir det utgång på kalles. Mr.love ska åka bil med Crille när vi är på kalles. :)

nu ska vi sjunga ja må hon leva.
PUSSPUSS

15/5 2010

idag fyller min kära "fru" år jenna. :) hon blir 18 så idag blir det utgång för henne och sen blir det cruising och ragga bilar i stan.. :)
ni som läst min blogg ett tag vet att det är ett par rosa skor som jag velat köpa... a nu har jag köpt dem. :D

nu ska jag äta något sen ska jag hitta något att ha på mig över mitt "linne". :)
PUSSPUSS

14/5 2010

Idag har jag och mr.love vart tillsammans i två år och 3 månader det betyder att vi har varit förlovade i ett år och 9 månader. :)
Just nu är han på sin handledarkurs med sin mamma, pappa och sin bror.
Jag ska kanske in til stan på ett litet tag.

nu ska jag ta mig något att äta för börjar bli lite hungrig. :)
PUSSPUSS

13/5 2010

NU är jag hemma hos mr.love vi är med min fru hon äter kladdkaka. :)
Jag har åkt moppe hit bakom henne eftersom att min gick inte igång, eller ja P fick igång den men vi var rädd att den inte ska gå igång imorgon. :)

PÅ LÖRDAG BLIR MIN "FRU" 18. :)

Nu ska vi hitta på något kuligt,
PUSSPUSS

13/5 2010

seriöst! jag är nog den elakaste människan på jorden och jag vet inte hur jag ska ändra på det.. jag vill inte vara den jag är, den som alla vet är jag.
alla vet vem jag är kallad vid ett namn, bryr mig inte om namnet men vill inte ha den uppmärksammheten som detta skapat, jag vill inte ha vissa referenser som jag aldrig blir av med.
Jag orkar inte behöva gömma mig för att slippa bli sedd, kan ni inte fatta att jag inte vill någonting just nu!



Till annat, mina sista hela par jeans som satt tajt har nyss gått sönder då jag hoppade studsmatta..... men det var inte det texten handlade om, det är annat som ni aldrig får veta.
nu ska jag och mr.love plugga, har nyss städat hallen.

13/5 2010

jag är vaken och har vart det i typ lite mer än en timme, mamma och resterande av alla barn och hennes mans och hans barn ska ut nu och cykla infjärden runt och jag tycker inte dem är riktigt kloka ofta man orkar...

Ja iallafall jag och mr.love ska typ hem till han sen efter jag gjort lite läxa och städat i hallen, jag börjar känna mig hungrig så jag vill nog äta något också.
sen vet vi faktiskt inte vad vi ska göra men säkert något roligt hittar vi på det är ju varmt ute idag. :)

PUSSPUSS

12/5 2010

svar till anonym: Ja jag borde sola mer, jag har prövat sola några gånger men jag har så gryymt ljus hy så det brukar inte bli så mycket så nu till sommaren så lär jag väll bli lite brunare/röd :P haha nej men jag ska sola lite på solarium också.

Nu till annat, jag och mr.love har just kommit hem vi har varit med P, C och R det var rooligt, vi har lite planer inför sommaren också det ska bli en bra sommar förutom att mr.love kommer att vara borta och jobba ganska mycket. :(
nu ska vi sova så skriver väll mer imorgon.

PUSSPUSS GOD NATT!

den här har jag målat på min bild & form lektion och jag ska gå till någon tatuerare (inte än) också ska dem få titta lite på den och finslipa den lite också ska jag göra den till en tatuering någonstan jag tror att det blir typ på ryggen. :) men inte ås stor. För er som inte ser så står det mamma... bokstäverna måste fixas också.

12/5 2010 - ROOLIGT ROOLIGT!

Jag mailade några om en ****sak här omdagen och har fått ett svar att dem gärna har med mig, säger inte än vad det är för då börjar det säkert gå en massa rykten och det ork jag seriöst inte. :)

Är iallafall hemma hos mr.love nu han är i duschen sen ska vi hem till mig och ikväll kanske vi ska vara med C & P. :)
och nej det är inte crille som är C...

VI hade nationella i matte idag hela våran klass klagade inklusive mig eftersom att del två fattade man nästan ingenting av så... det sög ju mina förhoppningar är att det är måga som inte klarat andra delen också måste dem göra något lättare, men det lär väll inte hända men man kan ju iallafall hoppas. se lite positivt i det negativa.

aja men nu ska jag leta reda på lite kläder åt min pojk.
PUSSPUSS

11/5 2010

tjatja!
Jag vet att det vart skiiiiiitkass dålig uppdatering men nu äre dags att börja ta tag i det igen. + att jag ska börja lägga ut mer bilder nu, det är ju knappast kul för er också finns det nästan inget nytt att läsa och det finns inga bilder på snygga jag, ni har väll inte fått se än mitt hår sen jag färgade svart underhår  självklart så blev jag snyggast! ;P

NU ska vi äta middag jag har vart i stan hos mina systrar och hälsat på, vi ska äta lax typ och annat grillat nu.
Senare ska jag och mr.love plugga om vi hinner så ska vi in till centrala öjebyn och grilla med some friends. :)
keep up för update!

PUSSPUSS from the best!!

efter blonderingen som jag gjorde ist för att avfärga håret. :)


fixat hår och snyggast!!

9/5 2010

Ja jag är lite slapp med bloggen nu har fortfarande inte så stor lust att blogga hela tiden, jag ska iallafall på bio ikväll med Dessire.

nu är det inte länge kvar tills sommarlovet. :)
aja nu ska jag vara med mr.love innan vi ska fara. :)
PUSSPUSS

7/4 2010

Hej igen förlåt för det vart så skitkass uppdatering men har inte haft så stor lust att vara på datorn på ett bra tag, det beror på det ena och det andra.

Jag är iallafall hemma hos mr.love för vi ska sova här inatt och hans mamma är borta, min syster josefin sover här med oss inatt också. :)
Vi har sett film och ätit tacos plus lite annat gott ikväll, och hhar vi vart förbi hos crille några timmat nu ska vi gå och lägga oss, jag och mr.love ska väll se en film också.
sen får vi väll se vad som händer imorgon och hur mycket uppdatering det blir då. :)
PUSSPUSS GOD NATT

6/4 2010

Nu är jag dennis och T hemma hos Jens och mohammed är här också för jenS fyller 15 idag. :)
Vi har ätit lite tårta också sen ska vi hem också ska jag spela xbox i mitt rum.
nu ska jag vara social med dem jag lägger in 90talsklipp typ imorgon eller ikväll för det var ett tag sen förlåt för det. :)
PUSSPUSS

6/5 2010

sitter på biblioteket nu och skriver Naturkunskaps rester och en annan uppgift, Jag funderar även på vars mr.love och C gick för dem sa dem skulle gå hit till bibblan men då jag kom hit så var dem inte här!!! GRRRR

aja nu ska jag fortsätta jobba för jag vill få minst ett G i betyg.
PUSSPUSS

5/5 2010

nu ska jag och mr.love sova vi har suttit i vardagsrummet och sett på twilight med mamma och P.
Benji ska sova med oss inatt det är en av våra hundar sä här ser han ut:

Han brukar inte sova i mitt rum för mamma och P tror väll att han inte vill det eller jag vet inte men jag tror att han vill det för han brukar jämt gå in i mitt rum och lägga sig i min säng då jag har dörren öppen och han har redan somnat så han verkar då trivas rätt bra plus att jag har bäddat till en liten bädd åt han på golvet så det inte ska vara så hårt. :) han är så fiin.

NU ska vi iallafall sova film som jag kallar det vi ser på filmen "in good company" så...
PUSSPUSSGODNATT

5/5 2010

svar till "den gamla" - jag har redan gjort klart mina teorilektioner men man gör inte all teori då utan man måste träna en massa teori hemma också. :)

iallafall nu är jag och mr.love hemma, min lillebror oliver fyller 12 idag så jag måste nog på ok eller något och köpa en present åt han.
jag sitter i min säng nu efter att ha städat lite i mitt rum och jag har den sista kattungen bredvid mig och den är busig jag försöker lugna ner den men det går inte så himla bra den bara biter på min dator, :P
vi kanske ska fara med C och J till igeltjärnsberget men vi är inte säkra för att dem smsar mig men jag har inga pengar på telefonen så jag kan inte svara på om vi ska följa om vi ska fara så kommer vi köra moppe haha det var ett tag sen men dock så har jag ingen hjälm för den jag har/inte har är olaglig så ska inte använda den så ifall att vi far så måste vi låna hjälm av min mamma och broder.

aja men nu ska jag prata lite med mamma. :)
PUSSPUSS

4/5 2010

Nu är jag hemma hos mr.love han är på teorilektion (körkort) så jag och miss ska laga mat vi ska laga tacos.. MMMM gott. :)
sen ska jag väll sätta mig i deras vardagsrum och äta pistaschnötter plugga och se tv. :)
men nu ska jag laga mat och miss ska ut och tvätta bilen.
PUSSPUSS

3/5 2010

NU sitter jag i köket vid miss's dator hon har gått och lagt sig och jag och mr.love ska väl gå och lägga oss snart vi också men inte riktigt än vi har pluggat massor av teori idag också(körkortsteori). NU ska vi göra en liten fruktsallad och se på csi sen ska vi gå upp slå igång en film och sova för imorgon så har vi nationella i engelska igen så vi börjar kl9.00.

Jag har suttit och tittat på tv med "miss" och mr.love (miss=mr.love's mamma) iallafall så vi tittade på hollywood fruar oc´h vi skrattar som vanligt åt maria montazami för hon är så BLOOOND! allts nu menar jag iinte hårfärgen.
Den som är bäst i det där tycker då jag är lena jolton.. :) sen så h***r jag ju anna anka hon är ju heeemsk! jag måste se nästa vecka guud.

aja nu ska vi fortsätta eva vårat liv.
PUSSPUSSGODNATT

3/5 2010

NU är jag och mr.love hemma ifrån skolan, jag har köpt en adidas tröja för 399kr. :) den var så snygg och i vanliga fall så kostar dem ca 700 så då passade jag på. :)
aja men nu ser vi iaf förhäxad och mr.love ska typ vörja med maten vi ska äta kyckling med potatis och cafe d paris kanske lite sallad också. :)
sen ikväll sås ka jag och mr.love plugga körkortsteori och naturkunskap...
PUSSPUSS

2/4 2010

nu är jag ju hemma hos mr.love och vi har suttit och sett tv sen blonderade jag mitt hår ist för att avfärga det och då blev det typ orange/rött från svart/brunt. :P
sen har jag färgat överhåret brunt så nu är jag fiin i håret igen, jag älskar att göra nya saker med mitt hår speciellt då det blir bra. :)
Nu ska vi se klart på filmen "good luck chuck" för den är på 3an nu på tv sen ska vi gå och lägga oss för bussen går halv åtta imorgon bitti, jag tycker så synd om chuck i filmen. :)
aja...
PUSSPUSS GOD NATT

2/4 2010

NU har vi klivit upp och plockat upp lite mer ifrån igår från middagen var det kvar lite disk så jag startade diskmaskinen men jag måste göra en tvätt och torktumlaren ckså har jag vart ut med valparna jag har gett dem mat och benji vill inte äta vet inte varför kattrna har fått mat, och idag flyttar sista kattungen. :(
aja men nu ska jag fortsätta städa.
PUSSPUSS

1/5 2010

BUHUUUU nu Har en till av kattbäbisarna flyttat, den flyttade hem till tina.
Ellie har sprungit omkring och letat efter kattungarna som är borta för nu är det bara en kvar men hon hittar dem inte. stackarn

NU ska mr.love gå ut och grilla fläskfile och jag ska göra ris och en svampsås. :)
så vi får väll bara hoppas på att det blir bra, dennis sitter och spelar tingeling låten.
Vi ska också ta och släppa ut valparna att gå ut och göra behov så dem inte gör det inne för det är ju inte så roligt, sen då vi ätit så ska vi nog sitta och spela lite sällskapsspel och kanske se några filmer. :)
sen måste vi ju såklart städa bort så mamma blir glad imorgon så hon kommer hem och ser det städat.
men nu ska jag gå och göra svampsåsen!
PUSSPUSS

1/5 2010

såg att jag hade skrivit fel på förra inlägget men ok it ändra iallafall så har vi vart på willys med morfar och köpt lite gott jag köpte majskolvar :) så det har vi ätit men har kvar en burk så ska äta den också sen.
Jag och nathalie ska spela skip-boo för att pojkarna mr.love, dennis och jens sitter och spelar typ xbox. ...
annars lär vi nog bara ta det lugnt ikväll.
PUSSPUSS

1/4 2010

har vaknat nu om ett litet tag så ska söta lilla morfar komma hit med några hyllor till mig som är från ikea till min garderob. :)
också ska vi afra på willys så att jag kan ta ut pengar för hyllorna, sen ska jag dennis och nathalie och mr.love se på film typ hjela kvällen och bara ta det lungt vi hade iallafall kul igår, och sen då jag och mr.love inte fick tag i skjuts så gick vi från coop i stan hem till mig och jag gick i högklackat kan säga att det vaar inte kul för mina fötter fyf*n. -.-
aja men nu sitter vi då bara och lyssnar på musik som vilka andra töntar som helst. :)
PUSSPUSS

och sen kände jag bara för att skriva : Älskar er alla ni vet vilka ni är <3 speciellt min mamma som är den underbaraste!!!!! ;D

RSS 2.0