5/5 2010

nu ska jag och mr.love sova vi har suttit i vardagsrummet och sett på twilight med mamma och P.
Benji ska sova med oss inatt det är en av våra hundar sä här ser han ut:

Han brukar inte sova i mitt rum för mamma och P tror väll att han inte vill det eller jag vet inte men jag tror att han vill det för han brukar jämt gå in i mitt rum och lägga sig i min säng då jag har dörren öppen och han har redan somnat så han verkar då trivas rätt bra plus att jag har bäddat till en liten bädd åt han på golvet så det inte ska vara så hårt. :) han är så fiin.

NU ska vi iallafall sova film som jag kallar det vi ser på filmen "in good company" så...
PUSSPUSSGODNATT

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback