30/6 2010

Är hemma nu men ska fara och hälsa på några sen om dem är hemma som jag får hoppas. :)

Nu ska jag då gå och sätta igång torktumlaren så jag får mina strumpbyxor rena. :)

I KNOW YOU LOVE ME! PUSSPUSS

28/6 2010

är hemma hos mr.love han far idag tillbaka till arvidsjaur...
TRååkigt. Jag börjar jobba kl15.00 idag och jobbar tills typ 22.00 eller 21.30 vi lär ju se hur mycket folk det är.

NU ska jag och mr.love fara på affärn iallafall innan jag ska och jobba. :)
dålig uppdatering för att jag jobbar hela tiden. :P men från imorgon är jag ledig tills nästa måndag.

TOG MITT SISTA PILLER IDAG!! :D


I KNOW YOU LOVE ME! PUSSPUSS

25/6 2010 - MIDSOMMAR!

Nu är jag och mr.love hemma hos mig vi ska ta cykeln och fara till Carro och vara med henne och parre. :)

Jag har jobbat idag i 10 timmar och tjänat money, money, money. ;)

Imorgon klockan elva kommer min morfar och hämtar mig för att skjusa mig till jobbet.
Nu ska vi fara så!...
I KNOW YOU LOVE ME! PUSSPUSS

24/6 2010

Nu är jag hemma, jag cyklade hem... -.- suck!

Nu ska jag då gå i duschen med Benji. :) Ni vet min sötisvovve.
Det blir inga bilder på mitt nya linne och Bh nu ork inte ta kort och lägga ut och allt tjorv. :P

Då jag går och lägger mig så blir det att kolla på desperate som vanligt. Jag har bara 2½ avsnitt kvar av säsong 3 sen ska jag börja på 4.

Imorgon jobbar jag så då blir det skiiiit uppdatering om jag inte klarar av att uppdatera något fr¨ån mobilen men det är inte säkert min mobil suger måste ah en ny. Min är så dålig så den gått ut ur sortimentet på sony ericsson. -.-

Jag ska skaffa antingen en riiiktigt bra sony ericsson, blackberry eller så blir det en iphone. :)

Nu ska jag iallafall g i duschen sen blir det sängen som gäller, men börjar inte förrens halv tolv imorgon kom förbi mig på jobbet! :D

I KNOW YOU LOVE ME! PUSSPUSS

Det här är Crasch, min fiin vovve som vi hade förut men vi vart tvungen avliva honom för typ ett halvår sen jag saknar han så mycket han var så fin och skötte sig och lyssnade han gjorde aldrig något dumt. :'D
R.I.P Crasch! <3<3<3<3<3

24/5 2010

Idag då jag vaknade så for jag hem till Parre och mötte Carro och Parre sen for vi ner till vattnet. :)

SEn for jag och Carro in till stan där jag köpte en Bh och ett linne, bhn var dock lite liten men skitsamma. Den var på rea. :)
Sen satt jag och carroi jätte länge i stan och väntade på skjuts för att vi läste fel på busstidtabellen, sen då vi kom tillbaka så kom Alle och hans tjej Sofia hit också gick vi ned till vattnet igen också badade dem inte jag för jag vill inte bli sjuk för jag börjar jobba imorgon. :)

I KNOW YOU LOVE ME! PUSSPUSS

PARRE OCH CARRO. :)


Här är en bild som jag tog för någon dag sen, Jag tycker det ser ut som att himmlen brinner! :)

23/6 2010

tjatja! Jag har vart på Phb så gott som hela kvällen. åkte buss dit. Mamma kom och hämtade mig nu på kvällen, det var skönt att träffa Anna igen jag har saknat hon så myycket.

Nu ska jag fara och hämta lite grejer hos Carro sen tror jag nog att det bär av hemmåt igen. :D

I KNOW YOU LOVE ME! PUSSPUSS

Bild då jag hade helsvart hår. :)

23/6 2010

Nu är jag och carro vakna, eller vi har vart det ett bra tag. :)
Hon ska fara och rida och jag ska fara hem ett tag och ladda min kamera också ska jag pussa på min Benji och Lucifer och Ellie. :P Mina små gullungar.

Sen ska jag fara till Phb och träffa min kära "syster" Anna. :) gud vad jag har längtat efter henne.

I KNOW YOU LOVE ME! PUSSPUSS

Lucifer då han var liten bäbis. :) Det syns för han var brunare än dem andra. <3

Min gullebulle Benji. :)<3

22/6 2010


Nu ska jag och Carro gå och lägga oss, jag har klippt hennes mammas hår också. :) det blev väll ganska bra tycker då jag. :P

Vi fick två fiskar då vi var och fiskade, en id och en aborre en liten en. men iden var stor.
Vi ska väll se på desperate housewifes då vi går och lägger oss. :)

Imorgon kommer min ANNA. :) wiiiie jag har längtat i nästan ett år, det är så jobbigt att vara utan henne. :(

jaja nu ska vi sova iallfall: :) tills imorgon så får ni fråga frågor vad ni vill. :D
I KNOW YOU LOVE ME! PUSSPUSS

FRÅGORNA + SVAR HAMNAR UNDER KATEGORIN: LÄSARES FRÅGOR!!

22/6 2010

Nu är jag hos Carro vi ska fara ut nu en sväng. :p

Jag har varit yr hela dagen men vet inte vad det beror på... Jag blir tokig det känns typ som då jag är full eller något, ni vet då man ska gå och sova och är full också snurrar det så har det känts hela dagen för mig men jag har iiiingen anning om varför.

aja men skriver mer sen.
I KNOW YOU LOVE ME! PUSSPUSS
min carro. klicka på bilden för att komam till hennes blogg!


22/6 2010

Nu drar jag iväg till öjebyn. :) har ätit middag det var varmkorv och antingen kräm eller fil. :)

PUSSPUSS


pizzan som jag gjorde hemma hos mr.love. :) Jag tycker den blev bra för att ha gjort själv.

22/6 2010

Nu är jag hemma ifrån Mari, jag ska väll äta någon middag snart också sen ska jag kanske dra in till stan men vet inte vad jag ska hitta på. jag funderar på att duscha först men det blir nog efter.

Nu har jag då betalat en räkning, och jag ska sätta mig och titta på lägenheter. :)

I KNOW YOU LOVE ME! PUSSPUSS

sugrör. :P

22/6 2010

är hos Mari.. vi har ätit frukost och godis.
vi har också skrapat bort färg från deras garage dörrr.
jag måste hem sen och titta för vi har fått våra betyg idag. :D

I KNOW YOU LOVE ME! PUSSPUSS

21/6 2010

sorry för ingen update idag, var först hos carro imorse för jag sov hos henne, sen for jag till Mari. Vi hade tänkt se på bio men det blev inte, sen for vi in till stan och köpte lite onyttigheter och jag köpte en hårspray som luktar gott. :) en grymt stor flaska. sen for vi vidare till bio3an och fixade en grejsimojs.

Sen vidare mot sunes och pratade med min käre bror. Sen for vi hem till  Mari igen också åt vi middag, det var gott. :)

Vi satt vid datorn sen gick vi och gungade på solanderskolan, sen gick vi och hälsade på min kusin, hemma hos han var min mosters hund kola hon är så sööt. :P

då vi kom hem så la vi oss och tittade på "one three hill".

Nu äre dags att sova.
I KNOW YOU LOVE ME! PUSSPUSS
det var ganska bra väder idag endå. :)

20/6 2010

K och R kom inte idag så har suttit med Carro hela dagen också har vi möblerat hennes rum.

nu när jag kommer hem och in i mitt rum så står ett xbox igång i mitt rum och Dennis och hans kompisar har varit i mitt rum och ätit av det som är mitt det spelar ingen roll vad det var men det var mitt.. jag har sagt att så länge dem städar efter sig så får han vara i mitt rum, OCH NÄR HAN ÄR KLAR MED XBOXET SÅ SKA DET STÄNGAS AV!!! DET KAN BÖRJA BRINNA PGA JAG HAR SÅ LITET RUM. Men lyssnar han? NEJ!! det gör han inte han respekterar inte mig en jävla sekund och jag ork inte med det, visst det var omoget men det skiter jag i.. Jag gjorde tillbaka kan vi säga med lite finare ord.

Nu ska jag gå och titta på desperate housewifes igen, jag tror att det blir ännu en nästan sömnlös natt... Mr.love är borta och det regnar och då kan jag bara inte sova, jag tänker på så mycket annat samtidigt också!
aja det ska inte bli för mycket utskrivet, herregud nu får ju inte veta allt.

I KNOW YOU LOVE ME! PUSSPUSS

Det är bara någonting med mig och ögon, jag äälskar ögon!

20/6 2010 - ALLA ÄR BEROENDE!

Har ni tänkt på att så gott som alla är ju beroende av något. Det kan vara pojkvänen, cigaretter, alkohol, droger eller annat.
jag själv är beroende av många saker. Pojkvän, skor parfymer m.m.

Jag tror att beroendena gör oss till olika människor det är en stor del av det som gör att vi tänker olika och behöver olika behov. Vi tänker, ser ut, och gör olika saker. Och det vi tänker och hur vi tänker är oftast en stor del av det som gör oss olika, men jag tror att det är mycket våra olika beroenden som gör oss mer olik den vi redan är.
Många av oss är omedvetna av våra beroenden!

VET DU VAD DU HAR FÖR BEROENDE??

I KNOW YOU LOVE ME! PUSSPUSS

20/6 2010

Nu har jag fått jobbtider, kommer jobba massor i sommar. :D kuligt men ändå jobbigt, men då kanske jag har råd att fara utomlands till hösten som det är tänkt också. :D

Nu ska jag iallafall fara in till öjebyn först till carro sen blir det att ringa R igen och höra om dem landat än. :D

PUSSPUSS

sommarkvällar!

20/6 2010

Nu sitter jag i köket och pratar med Mamma och P. :)
Jag ska försöka ringa R**** och fråga när dem är i piteå och om dem flyger eller åker tåg. :)

Nu ska jag då försöka få mamma och P att spela skip-boo med mig för jag har tråkigt. :P

I KNOW YOU LOVE ME! PUSSPUSS

Så här vill jag att det ska se ut med vädret idag... men fick jag som jag ville.? Nej!

20/6 2010

Jag är vaken och har tagit första tabletten för dagen. Jag hatar att ta tabletter, och dem här är på 750 mg så dem är ganska stora, inte så lätta att svälja, och råkar man ha den i munnen för länge så smakar den skit.

Jag ska iallafall gå och duscha nu sen ska jag väll äta något. :)

regnet gör mig deprimerad, börjar tänka för mycket på allt och inget!

I KNOW YOU LOVE ME! PUSSPUSS


19/6 2010

svar till david.
Nej jag bryr mig inte om folk som läst det eller folk som jag sagt till vte det. Men i piteå, det är helt sjukt, ryktet spred sig från piteå ända ner norge på mindre än 24 timmar. :) självklart hade jag kunna välja att säga något annat än att jag var gravid, men nu valde jag det. Sen så att ett rykte sprids så ootroligt fort det trodde jag inte om piteå! men jag hade tydligen fel.

till annat:
J
ag ska gå och spela skip-boo med mamma, p och dennis. :) Sen ska jag väll gå och nöta desperate housewifes igen. :)
jag saknar älskling så mycket. <3<3<3
I KNOW YOU LOVE ME! PUSSPUSS

19/6 2010

Den som nu kommenteraade så fint som "jesper" visst vet jag att jag kanske inte är så smart alltid men, inte du heller.! kommentera två kommentarer direkt efter varandra och döpa sig till två olika saker. + anonymt någon som är lite feg?? Ip adress syns då man kommenterar bara så du vet det!

Till annat! Jag har iallafall nött desperate housewifes hela dagen, det har ju regnat så har inte orkat fara någonstans, Funderar på att ringa ***** och fråga om han vill hitta på något. :)

Jag läängtar tills imorgon för då kommer K**** och R**** hit. :) Jag har saknat dem gryymt mycket.

Nu ska jag gå och nöta lite mer innan jag ringer *****. :)

I KNOW YOU LOVE ME! PUSSPUSS

19/6 2010 - PITEASFLICKA SÄGER TILL!


Det enda jag säger nu är, helvetes vad rykten sprids fort, bra eller dåliga! det var precis det jag ville titta då jag sa att jag är gravid, jag är inte gravid på riktigt herregud!

men jag kan då säga att hela piteå är jävla skvallerbyttor, ryktet hade för fan tagit sig till norge på inte ens 24 timmar! Allvarligt vet ni ens själva hur fort ni sprider rykten??
Det är ju sjukt ja nog förstod jag att rykten skulle gå men inte såå fort. Att folk sen smsar mr.love för att fråga han, är det så svårt att fråga mig, han ogillar  om vissa personer lika mycket som jag ogillar dem!


Nu vet ni då att såå är fallet, jag ville se hur fort ett r
ykte sprids när det handlar om mig! För ni i Piteå ni är dem som vet precis vem jag är. Och hade jag vart gravid på riktigt hade jag inte skrivit ut det på bloggen så fort och abslout hade jag pratat med dem jag känner före!!

det var allt jag ville säga för nu!
PUSSPUSS

Bilden är inte min!!!

19/6 2010

NU är jag hemma, jag ska ta mitt tredje piller för idag...

Jag ska också sätta mig och se på desperate housewifes innan jag går och lägger mig.
PUSSPUSS GOD NATT!

Min mage:

Gravid. :D

18/6 2010

jag har varit och ätit middag på Thai Garden med dessire. :)

Nu håller jag på att sminka mig och hitta kläder jag ska fara bort med mamma och P. :) mamma är redan där men inte vi.
Så jag skriver då jag är hemma igen.

PUSSPUSS

Gammal bild!!!

18/6 2010

Ni vet att jag sa att jag hade något att berätta igår...

Jag är gravid! Jag har dock bara gått 2 och en halv månad så det syns inte så mycket men här är en bild iallafall.


Jag har inte talat om det för någon förrens nu och känner att då jag skulle gå ut med det så är det lika bra att göra det på en gång. :)

Både jag och mr.love läängtar.

Nu ska jag gå och prata lite med mamma eftersom att vi söker en lägenhet. :D
PUSSPUSS

18/6 2010

NU är jag hemma igen, jag och Catta var till vårdcentralen ckså där en läkare satte mig på en kur i 10 dagar då jag ska ta 4 tabletter per dag. Inte kul...
Tabletterna var jätte stora också.

NU ska jag fara och äta något om ett tag för jag måste vänta en halvtimme tills jag äter efter att jag tagit tabletten.

PUSSPUSS

18/6 2010

NU är det bara några dagar kvar till K**** Och R**** kommer upp till Piteå jag läängtar: :)

Idag ska jag fara och visa Grönan för Catta hon har inte vart där så det ska bli kul. :)
Jag ska väl ta mig något att äta först antar jag.
Men ska vänta ett litet tag. Jag har nyss vart ut med valparna och Benji.

Sen ikväll blir det att nöta mer desperate housewifes. :)

PUSSPUSS

17/6 2010

Sitter hos josse och Carro nu, vi har sett på 4 avsnitt av desperate housewifes. :)
Ääääälska programmet. :)
Sen ikväll så har jag en nyhet till er att se på bloggen. :)
Jag saknar redan mr.love såklart. och han kommer inte hem förrens nästa vecka. :(
ska ta och köra hem snart om ett tag. :)
PUSSPUSS

Gammla bild på mig och Josse. :)<3 älskar dig syster.

Gammla bild på Josse och Carro. Älska er båda. <3<3<3

17/6 2010

Jag och mr.love har ätit lite mat och miss har kommit hem nu, vi har sett på 3 avsnitt från säsong två och är på 4e nu. :P

Mr.love far om ett tag och då ska jag in till stan. :D
PUSSPUSS

17/6 2010

Nu är vi hemma hos mamma, jag är sååå lycklig. :)
säsongerna har kommit så nu ska vi hem till miss och sitta och nörda desperate housewifes innan mr.love ska fara till arvidsjaur igen. :)

Ikväll så ska jag hem till mina systrar och nöta ännu mer desperate housewifes. <3

*lyycklig*

PUSSPUSS

17/6 2010

NU är vi uppe igen, :P
vi ska äta lite frukost sen ska vi fara till öjebyn och titta om jag fått brev, jag håller tummarna för ett avi eller hela boxarna. :D

Jag äter inte frukost direkt efter jag vaknat, eller rättare sagt inte förrens det gått minst en och en halv timme från det att jag vaknade. Så jag kanske ska ta och gå ut med Wilma ist. :)

Senare ska jag fara och hoppa på min bror så han kliver upp också ska jag fara och släppa ut mammas hundar.:)

PUSSPUSS


17/6 2010

Nu ska jag och mr.love dra oss till sängen, vi har suttit och tittat på Csi NY, som ni läsare vet så ser vi alltid på det då vi sover hos mr.love.

Tråkigt nog så far han och jobbar imorgon igen, upp till arvidsjaur. :(
Imorgon direkt efter att han farit så ska jag hem och kolla om jag fått ett avi eller ifall någon vart hem och lämnat mina säsonger av desperate housewifes. :) då blir jag såå lycklig.

Det stod att det skulle ta 2-3 dagar och skicka men då räknar jag inte med måndag för då fick jag sms att dem hade skickat det.

Nu ska vi gå och sova ch se avsnitt 17 säsong 1 desperate housewifes. :)
PUSSPUSS

16/6 2010

Nu är jag mr.love och miss hemma ifrån ica, vi for dit ett tag efter maten och att vi sett lite på tv. :D
Jag vill se på desperate housewifes nu och miss också, men mr.love vägrar så vi lär väll märka hur det blir. :P

Vi äter då lite chocklad som jag köpte på ica, Marabou digestive.

VILKEN ÄR ERAN FAVORIT??

PUSSPUSS

16/6 2010 -MAT

Nu ska jag och mr.love äta hemma hos han. :)
Det blir fläskfile med en melonsallad, svamp och bacon. Mumma

Varför det blev melonsallad är för att det kändes som att något saknades och då fanns det melon i kylen. :)
Och jag bara ääääälskar färska champinjoner. :D

Nu ska vi äta.
PUSSPUSS

16/6 2010


Jag hatar vuxna som tror jämt att dem är så mycket bättre än oss yngre bara för att dem har fler år på nacken.
För att man är äldre så betyder det inte att man alltid vet bäst eller vet allt.
tycker absolut inte om ifall någon som inte visar respekt säger att " jag är äldre än dig du ska visa respekt för mig" trots att den personen inte visar respekt.

Sen vuxna som snackar skit om andra, sina barn, barnbarn och resterande av familj. HALLÅ DÄR! Det är verkligen fult gjort, så beter man sig inte som vuxen.

En vuxen som beter sig som tonåring det ser heller inte bra ut, verkligen inte. Och hur talar man om för någon hur man ska vara som en förälder, finns det någon handbok?!
alla gör det väldigt olika inget fel med det, men vars går gränsen för uppfostran och ren och skär elakhet?

Nu vet ni vad jag tycker, kommer säkert mer någon annandag!

16/6 2010

måste ställa en fråga till er läsare!

HUR MÅNGA SER PÅ DESPERATE HOUSEWIFES? VAD TYCKER NI OM PROGRAMMET?

PUSSPUSS

16/6 2010

Jag har ju glömt tala om att jag ska få följa med dem här i sommar: Klicka här!
Det är spökjägarna. :) jag tycker att sånt är intressant också saker som jag vart med om har gjort så jag tror på vissa saker.
Då får ni tycka vad ni vill men man tror på olika saker, vissa tror på gud, vissa på djävulen, vissa tror på allah och jag tror på det paranormala och det är upp till mig.

Nu ska jag gå och äta något. :)
PUSSPUSS

(snodd bild från google)

16/6 2010

Är vaken och har vart ut med Benji ganska nyss. :) har hunnit sitta och gosa lite med Lucifer också. :) vi behöll ju en av kattungarna som jag fick vecka 9. Men han blir nog inte så stor för mamman är ju så liten och han bor ju med mamman, och min moster tog ju en av kattungarna och den har tydligen blivit stor. :)

Här är min lilla sötnos. <3

Jag filmade han iggår då han satt i diskhon och upptäckte kranen. :P

PUSSPUSS

15/6 2010

NU har vi ätit och tittat på tv med mamma och P. :)

Vi gjorde en sallad, med ägg, citron, skinka, sallad, tomat och olivolja. :) mm gottigotti.

MIn mr.love kommer vara borta mycket i sommar. :( Nu ska vi då duscha sen ska vi sova så...
PUSSPUSS GOD NATT!

LOOOOVE <3<3<3<3<3

15/6 2010

NU är jag och mr.love hemma så sköönt. :P
Vi har varit med Josse och Ante i stan, vi såg en igelkotte iofs inget ovanligt, men Ante hade aldrig sett en igelkotte förut, bara på bild. :)

Nu ska vi ta oss något att äta sen ska vi duscha sen blir det att fortsätta nöta desperate så jag hinner se klart dem andra säsongerna kommer ju vilken dag som helst. :D *Lycklig*

PUSSPUSS

Man får bjuda lite på sig själv, men dock så måste jag färga håret igen.... jag funderar på blont överhår!? vad tycker ni?

15/6 2010

Jag ska in till stan och hämta min älskling nu. <3
mr.love.

PUSSPUSS

15/6 2010

har alldeles nyss vart ute och hoppat studsmatta och tittat på då oliver och Kevin badade i poolen. :) (småbröder)

Min snygging flicka på studsmattan. :)<3

Pojkarna när dem badar. :)
Om det fortsätter att vara varmt ute så ska vi nog bada då mr.love är hemma. :D

PUSSPUSS

15/6 2010

NU är jag och Celine hemma igen vi sitter i mitt rum och tittar på desperate jag måste ju hinna se säsong ett igen innan dem nya säsongerna kommer hit. :) tihi

Jag och celine for ut och körde lite grand vi for på ok och köpte glass.
Nu ska vi fortsätta titta jag missar ju så mycket då jag sitter och skriver. :)

PUSSPUSS
Min lillpojke! <3<3<3

15/6 2010



Någon som känner sig besatt bland läsarna!?

Klicka på bilden för att komma till bloggen som jag tog det ifrån! :)

PUSSPUSS

15/6 2010

Nu är jag vaken, jag har vart ut med Benji och kokat bullens varmkorv och det har vi ätit till lunch. :P
NU ska jag och Celine kanske snart åka in till stan det berr på hur kallt det är, för det är ju inge sol ute nu,

Jag läääängtar tills ikväll då mr.love kommer hem. :/

PUSSPUSS

15/6 2010 - NATT!!

Nu är jag hemma har vart hos Carro en sväng och vart med henne och Narra. :P dem spelade fotboll men jag kollade på och blev myggmat. :( jag hatar myggor, dem är fula bits och ger mig sår....

Nu sitter jag och Dennis och tittar på desperate housewifes såklart. Har fått ett sms idag att discshop skickat filmerna. :) så fort dem kommer så ska jag ta och sätta mig och se på säsong två. :P :) *läääängtar*

Nu ska vi fortsätta se sen blir det att sova, ska ju vara barnvakt imorgon och min lillebror Kevin ska väcka mig då han vaknar. :/ kring 9 mest trloligen...

PUSSPUSS

14/6 2010

NU är jag ante och josefin hemma hos mig och ser på "Liar, liar" den är såååå bra. :P haha
vi bara skrattar och skrattar, men jag saknar min älskling så klart <3
vi äter godis och dricker dricka vi är lite onyttiga idag. :/


vill ha skor.....

PUSSPUSS

14/6 2010

Nu sitter jag och Josefin och tittar på säsong 1 desperate housewifes igen. :P ante är också här.

Jag har städat i mitt rum och ställt upp mina skor framför garderoben, nu ska jag se klart det här sen ska jag gå och titta posten och hoppas snart att mina andra säsonger kommer.

PUSSPUSS

i torsdags. :P

14/6 2010

Idag är det min och mr.loves månads dag. idag har vi varit tillsammans i 2 år och 4 månader. så om två månader har vi varit förlovade i två år.
Men han är ju i arvidjsuar nu så nu måste jag sakna han i några dagar. :(

Jag sitter då i mitt rum nu råkade sova lite länge idag men då jag klev upp så var jag tvungen gå ut och sitta för didrik och kevin skulle bada,. det är min lillebror hans kompis.
dem tyckte det var kallt i poolen, men jag tror att det var luften som var kall för jag tyckte det var kallt ute.

aja nu ska jag snart ta något att äta.

PUSSPUSS

13/6 2010

köpte allt jag skulle ha förutom inlagd vitlök för det glömde jag. :( men jag köpte vitlöksost. :P

nu ska vi äta paj som miss har gjort hon gör alltid så god mat. :P
sen ska vi äta brickan med jossan och crille, myspys.
jag ska dock sova hemma inatt för mr.love far tio i 5 på morgonen imorgon och jag vill inte vakna då.

aa men nu ska jag äta.
sakna mig inte för mycket.

PUSSPUSS

13/6 2010

imorgon åker mr.love til laponia i arvidsjaur. :( och lämnar mig själv.

NU snart ska vi ta och köra till ica och handla lite gott, men nyttigt.
Inlagdvitlök
melon
annanas
kex
parmaskinka

sen kanske vi ska vara med Crille och Jossan ikväll ochh mysa innan dem börjar jobba, men inte jag. :)
puspsuss

12/6 2010

sitter hemma hos mr.love, vi har vart på cirkus idag igår så var vi ju hos min kusin och firade henne sen sov vi där.
ikväll blir det att fara till Crille och Jossan. :)

nu ska vi se på tv/film och bara ta det lugnt ett tag.

PUSSPUSS

11/6 2010

GRATTIS TILL ALLA SOM TAGIT STUDENTEN, SPECIELLT GRATTIS TILL ALLA SOM JAG KÄNNER SOM TAGIT STUDENTEN! :D

Nu ska jag och mr.love börja dra oss in till stan till campingen och sen blir det att fara till Madelen en av mina kusiner som tagit studenten.
vi har duschat och allt klart vi ska bara packa lite kläder ifall att det blir kallt ikväll.


aaaarghhhhh! jag hittar inte min kamerakabel, jag måste skaffa pipgrej på alla mina saker för jag tappar jämt bort dem..... :(
PUSSPUSS

10/6 2010

Nu är jag och mr.love hemma hos mig. vi har vart i stan och jag äääälskar mina skoor. jag skulle nog kunna gå i dem hur mycket som helst men ska inte det dem är ganska höga så det kan bli jobbigt för fötterna plus att ikwell är det ingen bra ide. :P

Nu har vi då ätit och gett Benji lite kyckling också.
Jag och Benji ska gå ut ett tag och bara sitta i det sköna sommarvädret.
Jenna kommer nog hit sen eller så far vi dit för jag behöver en cykel...

Nu ska vi ut i finfinvädret.

PUSSPUSS

10/6 2010

hellåjsan hojsan. NU är jag hos min kära syster josefin i deras lägenhet och hälsar på en sväng, vi börjar inte om förrens klockan ett då vi ska se en konsert sen slutar vi. :)

Sen ska vi in till stan och hämta mina lovers! :)<3
PUSSPUSS

9/6 2010

NU sitter vi hemma hos mr.love vi ska väl gå och sova snart imorgon åker vi med Crille till skolan som vi gjort hela veckan :)

alla på balen var jätte fina speciellt mina kusiner. S**** och M****** som jag såg på bilder tyvärr så var ja inte där hade gärna vart det, men ni var jätte fina iallafall bara så ni vet det. :D

PUSSPUSS

9/6 2010

imorgon är jag klar med årgång 2 på gymnasiet då är det bara ett år kvar. :)
men en till sak händer imorgon... imorgon blir dem här beautysarna mina:

my precious... Har funderat länge på dem plus att jag går ut tvåan imorgon så jag tycker att jag är värd dem. :) för att jag klarat G i så många ämnen som jag inte trodde jag skulle klara... Jag får G i samhälls som jag trodde jag skulle få IG i.. .:) *stolt*

NU är jag med Lottie, jenna och mr.love vi ser bara på tv, men vi har hoppat studsmatta också.
jag vill att Lottie ska söka till idol, men hon tycker inte som jag:(:O

aja nu ska jag gå och vara social. :)

idag köpte jag ett par skor, en byxdress kommer kort sen och en tröja/tunika. :)
PUSSPUSS

8/6 2010

Kom just hem, :) tagit av mig shorts och går i bara den långa sköna tröj/tunika/tröjan som jag köpt idag. :) den är jätte skön verkligen värd det. :)
det är typ en sån som Carrie i SATC har fat inte lika genomskinlig. :) ska köpa en till imorgon fast i en annan färg. :)

Vi hade kul med Crille och Jossan. Jag och mr.love for hem till han också och såg en film färdigt sen körde jag hem.
Jag ska typ stta med mamma ett tag sen blir det att gå och lägga sig jag har ju lååång sovmorgon imorgon. :)

hittade ingen bra bild och min kamera har tyvärr slut batteri så kan inte lägga in en bild. :(
PUSSPUSS

8/6 2010

upptäckte just att jag skrivit fel på förra inlägget, självklart ska det ju stå *8/6 2010* inte (8/9) men skit samma orkar inte ändra...

Nu ska jag och mr.love fara till Crille och vara med han och jossan. :)
vi kör mopeden dit för vi är lata.

vi åt pizza från gul och blå till middag.

PUSSPUSS

8/9 2010

Nu är jag och mr.love hemma hos mig vi sitter och lyssnar på:


Vi har vart i stan med Carro då köpte jag tre par shorts och en tröja + ett par balerina skor och en foundation. :)
allt samanlagt gick på 30 ungefär. :)
jag väntar på att P ska komma hem så han kan föra över mina pengar till mig.
Jag måste köpa leggings och en byxdress sen är jag klar. :D då kan sommaren ta mig med storm.
Nu ska vi snart åka med en buss in till stan till mina systrar också ska vi in till stan igen och köpa det som jag glömde köpa. :D

PUSSPUSS

8/6 2010

Sitter i skolan på svenska lektionen nu, har tråkigt.
vi ska typ skriva dikter på annorlunda vis, efter den här lektionen så är det bara samhälls kvar och på den lektionen ser vi på film.

nu ska jag ta och skriva en dikt. :)
PUSSPUSS

7/6 2010

skitkass uppdatering. jag vet måste verkligen bli bättre. :)


Du har sårat mig så otroligt mycket, jag hoppas att du bara kan försvinna någon gång.
det är svårt att sluta tänka, du är som fastbränd i alla minnen och alla tankar.
Det finns bra minnen också, men dem dåliga vinner över dem bra, dem förändrar mina bra minnen
till dåliga.
Kan du aldrig bara försvinna och låta mig vara.



Imorgon slutar jag skolan typ 12, sen ska jag försöka ta mig förbi hem till mina systrar och deras mamma och hälsa på dem + hämta några bilder.
jag kommer säkert att umgås med Josefin och carolin ett tag också om jag hinner. Carro ska ju på ridning, men jag ska försöka.

Nu ska jag och mr.love se klart på csi sen ska vi gå och lägga oss. :)

GOD NATT PUSSPUSS! ( det där är jag just nu) :P

2/6 2010

NU är vi inne på juni månad alldeles strax är det sommarlov.

FRIHET I SOMMAR! yeay äntligen. :)


[]Anna, Kevin, Rekha träffa dem.
[]Jobba
[]Pdol
[]Krogrundor
[]Nolia
[]summergames
[]vara med alla mina älsklingar
[]ha en massa utflykter

+ en massa mer. :) shiet vad härlig sommar det ska bli!! :D
jag skriver ju inte så mycket i bloggen nu det beror på att jag håller på och skriver en bok som jag sedan ska försöka publicera, men även om jag inte publicerar den så är det många som vill läsa den.

PUSSPUSS


RSS 2.0