30/9 2010

Fortsättning av förra inlägget:

Han som då körde som var ju ensamen och körde.. med tanke på att han var vaken så länge och den enda som körde och blev så trött så började han må illa och jag har "fobi" mot folk som spyr...
Men tillslut efter om och men så tog vi oss fram till N's mamma där vi fick frukost men jag åt inget sen la jag och N oss och vilade jag sov i typ 2 timmer sen bar det av till N's gamla lägenhet och packade ihop grejer och möbler sen for vi tillbaka till N's mamma och fick en god middag med kyckling och potatis. :) det var väldigt gott. :)

Sen gick han som ksulle köra och la sig och vilade ca 3 timmar.
Under tiden som han vilade så satte vi oss och spelade ett spel, och eftersom jag har svårt att sova i bilar så försökte dem tvinga mig att sova men jag orkade inte sova...

Sen kring halv tolv på natten så bar det av tillbaka mot piteå. :)
Jag har suttit i bilen och skrivit upp en maaaassssa städer som låter konstigt dem skriver jag ut nästa gång jag skriver ett inlägg. :)

PUSSPUSS

28/9 2010

Kan ju tala om för er som ville veta.. det har vart en spännande helg i helgen. :)
Fredag vid middagstid så får vi frågan av några vänner om vi ville följa med ner till västerås bara sådär över helgen. ;P

Så på kvällen så for vi mot västerås vilket tog ungefär 12.5 timmar ner. och han som körde eftersom att det bara var en chaufför han sov inget på vägen ner så slutet av resan ner var inte så roligt. :)

Del två av denne historia fortsätter imorgon om jag kommer ihåg att blogga imorgon annars fortsätter den nästa gång jag är inne på bloggen, men måste verkligen börja skärpa mig med bloggningen så. :D

PUSSPUSS

23/9 2010 - SÅ JÄVLA LESS!!

FAN ALLA KAN DRA ÅT HELVETE JUST NU!! Jag vill flytta orkar inte bo kvar här nå mer.. har minsta rummet i huset är äldst av alla syskon.. mammas man antingen retas fastän han vet att jag blir förbannad för att han beter sig som en jävla 3 åring.. fastän han är typ 40, och om han inte retas så klagar han och bara säger att han redan hade flyttat ut då han var 18 år.. jaha men fine nu då när jag fått en lägenhet och vill flytta ut jag och mr.love kommer ha pengar för att kunna betala den.. Nej då mamma hade bara sagt att om jag hittade en lägenhet under 2000 så skulle hon hjälpa mig men nu när jag hittat en då ska man ångra sig.. sen bor vi seriöst 9 personer i ett hus med 5 sovrum!!!! SERIÖST!!!

Jag orkar inte, sen får jag varken ha mitt rum eller mina saker ifred.. så fort jag är borta så är det någon som sover i mitt rum eller tar av mina saker! UTAN ATT ENS FRÅGA!! Om man frågar först så skulle jag inte bry mig men om jag far bort och då jag kommer hem så ligger min madrass från sängen på golvet det ligger kläder och filtar i mitt rum då är det FAN inte okej!! Och ja nu skriver jag ut denna för jag DJÄVULSKT LESS ARG OCH RENT AV FÖRBANNAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Säg va fan ni vill.. men då ni prövat bo i denna familjen och nu pratar jag inta bara här nu pratar överhuvud taget om min familj sen flera år tillbaka så då kommer ni inse att ni lever i ett paradis!!

18/9 2010

Jag vaknade typ sent idag tänker inte säga när, men det var inte nu iallafall jag har vart vaken ett bra tag. :P

Jag gick hem igår från N och M. Då M kom hem så såg vi på "paranormal activity" den var seriöst äcklig..
för den ser så jäkla verklig ut.

aja nu ska jag se på true blood.

PUSSPUSS

17/9 2010

Sitter hos N i stan och vi ska se på "blair witch project" nu sen kommer M hem från jobbet och då ska vi nog vara social med honom då filmen är färdig. ;P

men nu ska vi se den iallafall. ;P

PUSS O PALT DET VAR ALLT!!

6/9 2010

Har inte gjort så mycket idag igentligen idag, vi har vart och grattat emelie som fyller 20 idag. Också har jag såklart vart på skolan, vi gick till 11.10 sen for vi in till stan och åt lunch.
Sen hem till mig jag har rotat i några av mina kartonger ute i företagsgaraget och där hittade jag gamla roliga saker. :P

Imorgon ska nog jag och mr.love hem till mig och jag kan lova att då blir det att stäääääääda.

Men nu ska jag sitta och tönta mig på facebook.

Om ni undrar om "psykolog" grejen så är det ett inlägg längre ner!!

5/9 2010

Har du ingen att prata med? Och du vill inte vända dig till ungdomspsykolog, bris eller liknande. Du vill prata med någon närmare din egen ålder!
från och med nu finns jag... Om du vill ha någon att prata med över telefon, mail eller helt enkelt vill träffas. så maila mig eller släng en kommentar här på bloggen.
Från och med idag så blir jag kontakbar för all sorts prat som folk vill ha.
Om du vill prata genom telefon så skicka ett mail till : [email protected]
skriv "prat" eller något liknande med ditt nummer vilket nummer du vill som jag kan höra av mig till.
Jag är kontaktbar så gott som dygnet runt på mina hål och raster i skolan så kollar jag hädanefter både mail, facebook och bloggen.

Varför gör jag detta?? Jag vill börja hjälpa människor, oavsett om jag känner dem eller inte, och inget som du vill prata om är dumt. du kanske bara vill berätta för någon vad du gjort under dagen, det spelar ingen roll.. Jag finns här för alla och om vad som helst!!

Så maila: [email protected] Skriv "prat" eller liknande och om du vill prata via telefon så kan du skriva ditt nummer!!

JAG FINNS HÄR FÖR ALLA GLÖM INTE DET!!

4/9 2010

sitt just nu hos mr.love och bara färgar håret så där normalt i en färgmössa. ;P
sen om ett tags ka vi nog sova för mr.love ska upp typ 6 imorrn och jobba.. ;P suug xD

3/9 2010

Nu ska jag och mr.love laga mat. :) det blir min favoriträtt tacoooos. :D

VI kom fram till förut idag på projektarbetes lektionen att vårat projekt ska bli ett eget cookalong. :) jag kommer att klippa ihop det och sen kommer jag lägga ut det här på bloggen.
med tanke på att jag tycker om fotografering och mat så ska jag filma och C ska skriva under tiden som vi håller på och mr.love kommer att laga och förklara för dem andra hur dem ska göra. :)


3/9 2010

sitter i skolan, och lyssnar på hur "djur" parar sig.. skämt å sido.
iallafall nu ska vi typ fundera ut hur vi ska göra med vårat projektarbete, men det går inte så bra. för mr.love vill göra om laktoschocklad och jag vill göra typ "halv åtta hos mig" som programmet. men vi får väll se hur det blir.

Nu ska vi iallafall försöka komma på en kompromiss med C. :)


2/9 2010

Sitter i en datasal på el nu och väntar på läraren som är sen igen.. jag har vart på den här lektionen 2 av 3 ggr och han har vart sen minst 10 min båda gångerna.. och kommer han inte inom 3 min så går jag....


1/9 2010

Är typ sjuk, men vi tror för tillfället att det bara är vitamin och järnbrist.
Jag somnar tidigt på kvällen sover tills jag ska till skolan, men direkt jag kommer hem från skolan så somnar jag igen i 3-4 timmar för sen väcker mr.love mig. sen på kvällen så somnar jag mellan 11-12 igen.
Det är helt sjukt jag sover mycket mer än jag är vaken och jag fryser hela tiden.

iallafall ett tips till alla: "Gå ut då mörkret fallit, sätt dig ner, ta dig tid att bara titta på stjärnorna!"

GOD NATT TILL ALLA!

RSS 2.0