30/9 2010

Fortsättning av förra inlägget:

Han som då körde som var ju ensamen och körde.. med tanke på att han var vaken så länge och den enda som körde och blev så trött så började han må illa och jag har "fobi" mot folk som spyr...
Men tillslut efter om och men så tog vi oss fram till N's mamma där vi fick frukost men jag åt inget sen la jag och N oss och vilade jag sov i typ 2 timmer sen bar det av till N's gamla lägenhet och packade ihop grejer och möbler sen for vi tillbaka till N's mamma och fick en god middag med kyckling och potatis. :) det var väldigt gott. :)

Sen gick han som ksulle köra och la sig och vilade ca 3 timmar.
Under tiden som han vilade så satte vi oss och spelade ett spel, och eftersom jag har svårt att sova i bilar så försökte dem tvinga mig att sova men jag orkade inte sova...

Sen kring halv tolv på natten så bar det av tillbaka mot piteå. :)
Jag har suttit i bilen och skrivit upp en maaaassssa städer som låter konstigt dem skriver jag ut nästa gång jag skriver ett inlägg. :)

PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Jossan

jamen ananas är ju bättre än godis ;p

2010-10-01 @ 22:52:59
URL: http://jossanforsberg.blogg.se/
Postat av: jossan

OCh har ju inte tänkt banta precis :P Tycker jag bara äter för mycket onyttigt, och de är ju inte bra för kroppen ;p

2010-10-01 @ 23:41:34

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback