24/6 2010

Nu är jag hemma, jag cyklade hem... -.- suck!

Nu ska jag då gå i duschen med Benji. :) Ni vet min sötisvovve.
Det blir inga bilder på mitt nya linne och Bh nu ork inte ta kort och lägga ut och allt tjorv. :P

Då jag går och lägger mig så blir det att kolla på desperate som vanligt. Jag har bara 2½ avsnitt kvar av säsong 3 sen ska jag börja på 4.

Imorgon jobbar jag så då blir det skiiiit uppdatering om jag inte klarar av att uppdatera något fr¨ån mobilen men det är inte säkert min mobil suger måste ah en ny. Min är så dålig så den gått ut ur sortimentet på sony ericsson. -.-

Jag ska skaffa antingen en riiiktigt bra sony ericsson, blackberry eller så blir det en iphone. :)

Nu ska jag iallafall g i duschen sen blir det sängen som gäller, men börjar inte förrens halv tolv imorgon kom förbi mig på jobbet! :D

I KNOW YOU LOVE ME! PUSSPUSS

Det här är Crasch, min fiin vovve som vi hade förut men vi vart tvungen avliva honom för typ ett halvår sen jag saknar han så mycket han var så fin och skötte sig och lyssnade han gjorde aldrig något dumt. :'D
R.I.P Crasch! <3<3<3<3<3

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback