15/6 2010 - NATT!!

Nu är jag hemma har vart hos Carro en sväng och vart med henne och Narra. :P dem spelade fotboll men jag kollade på och blev myggmat. :( jag hatar myggor, dem är fula bits och ger mig sår....

Nu sitter jag och Dennis och tittar på desperate housewifes såklart. Har fått ett sms idag att discshop skickat filmerna. :) så fort dem kommer så ska jag ta och sätta mig och se på säsong två. :P :) *läääängtar*

Nu ska vi fortsätta se sen blir det att sova, ska ju vara barnvakt imorgon och min lillebror Kevin ska väcka mig då han vaknar. :/ kring 9 mest trloligen...

PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Deeep

Vart tycker du gränsen är nådd för sex? kom in hos mig och läs inlägget sexmåsten.. skriv gärna vad du tycker.. Annars kan du komma in och läsa vad jag tycker om för kläder m.m :P

2010-06-15 @ 13:42:55
URL: http://deepframeofmind.blogg.se/

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback