17/6 2010

Nu ska jag och mr.love dra oss till sängen, vi har suttit och tittat på Csi NY, som ni läsare vet så ser vi alltid på det då vi sover hos mr.love.

Tråkigt nog så far han och jobbar imorgon igen, upp till arvidsjaur. :(
Imorgon direkt efter att han farit så ska jag hem och kolla om jag fått ett avi eller ifall någon vart hem och lämnat mina säsonger av desperate housewifes. :) då blir jag såå lycklig.

Det stod att det skulle ta 2-3 dagar och skicka men då räknar jag inte med måndag för då fick jag sms att dem hade skickat det.

Nu ska vi gå och sova ch se avsnitt 17 säsong 1 desperate housewifes. :)
PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Zoofie

Patetisk, det är vad du är :)

2010-06-17 @ 00:58:31
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: minna =)

ciao har frågestund på bloggen =)

fråga va som helst

2010-06-17 @ 10:28:41
URL: http://minnahof.blogg.se/

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback