9/6 2010

imorgon är jag klar med årgång 2 på gymnasiet då är det bara ett år kvar. :)
men en till sak händer imorgon... imorgon blir dem här beautysarna mina:

my precious... Har funderat länge på dem plus att jag går ut tvåan imorgon så jag tycker att jag är värd dem. :) för att jag klarat G i så många ämnen som jag inte trodde jag skulle klara... Jag får G i samhälls som jag trodde jag skulle få IG i.. .:) *stolt*

NU är jag med Lottie, jenna och mr.love vi ser bara på tv, men vi har hoppat studsmatta också.
jag vill att Lottie ska söka till idol, men hon tycker inte som jag:(:O

aja nu ska jag gå och vara social. :)

idag köpte jag ett par skor, en byxdress kommer kort sen och en tröja/tunika. :)
PUSSPUSS

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback