25/5 2010

Iadg har jag börjat på en bok, har skrivit 31 sidor.
Den kommer att handla om mig och vad jag tänker under dagarna plus vad jag gör. :)
vi får se hur lång den blir och hur länge jag orkar hålla på. men ni kan få ett stycke ur den:

"jag försöker att lyssna så mycket som jag bara kan fastän jag igentligen bara tänker på han. Han har infekterat mina tankar och jag kan inte få bort det. Det finns ingen antibiotika som kan få bort vad han sagt eller gjort. jag kände mig omänsklig, har inte använt smink på flera dagar. Vi har haft matematik och fått veta hur det gått på nationella, alla kom in i klassrummet och sa vad dem hade fått för poäng, jag uppfattade inte vad jag hade fått förräns lärarinan sa det igen. " det där var en bit ur boken som jag skriver. :)

nu ska jag iallafall försöka få tag på min syster för ska prata med henne, sen ska jag ringa och höra hur det gick med dennis har har slagit huvudet och har svimmat, mått dåligt och var trött så han är påväg till akuten...

PUSSPUSS

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback