11/5 2010

tjatja!
Jag vet att det vart skiiiiiitkass dålig uppdatering men nu äre dags att börja ta tag i det igen. + att jag ska börja lägga ut mer bilder nu, det är ju knappast kul för er också finns det nästan inget nytt att läsa och det finns inga bilder på snygga jag, ni har väll inte fått se än mitt hår sen jag färgade svart underhår  självklart så blev jag snyggast! ;P

NU ska vi äta middag jag har vart i stan hos mina systrar och hälsat på, vi ska äta lax typ och annat grillat nu.
Senare ska jag och mr.love plugga om vi hinner så ska vi in till centrala öjebyn och grilla med some friends. :)
keep up för update!

PUSSPUSS from the best!!

efter blonderingen som jag gjorde ist för att avfärga håret. :)


fixat hår och snyggast!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Öhh du borde sola öhhhhh awdsds

2010-05-12 @ 21:05:53
Postat av: jocke

fett söt

2010-05-15 @ 02:11:27

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback