3/4 2010

nu är bilden klar, den tog ca 6 och en halv timme att göra med lite pauser. :p kanske att den tog lite mer, men nästan sju timmar iaf.
Ni som inte vet vilken bild jag pratar om så idag när jag fick tråkigt så satte jag mig på paint och började göra om en bild på mig till en tecknad bild, tänk på att det är gjort i paint och första gången.
Nu ska jag retas med pojkarna för dem springer omkring nakna i huset. :p
paradiset. xD skojja.
jaja här är bilden iaf.
ni ska veta att det här är nog nästan den enda bilden som ni får se mig le med tänderna på...
jag ler nästan aldrig med tänderna på bild!
säg gärna vad ni tycker iaf!

det är ingen fin bild, men det var den som det blev att göra om. :)

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback